Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (встановлення дорожніх знаків) (ДК 021:2015 «CPV» 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
209 162,00 UAH
UA-2021-05-07-001126-c 657fa1e38e4347b8af29edab17f726c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 209 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 045,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи будуть виконуватися на території Комунарського району м.Запоріжжя. Детельніше зазначено в Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 од.
Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (встановлення дорожніх знаків) (ДК 021:2015 «CPV» 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі виконаних Робіт, підписаних Сторонами, протягом 10 робочих днів від дати підписання та отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Штріх 209 000,40
UAH з ПДВ
209 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 17:13
Електронний підпис
19 травня 2021 17:11
Уставные документы.pdf
19 травня 2021 17:11
ст.17.pdf
19 травня 2021 17:11
Про сакції.pdf
19 травня 2021 17:11
Лист роз-ня.pdf
19 травня 2021 17:11
Лист -Гарантія.pdf
19 травня 2021 17:11
Додаток 4 Пропозиція.pdf
19 травня 2021 17:11
Додаток 2.pdf
19 травня 2021 17:11
довідка про аналог.дог.pdf
19 травня 2021 17:11
Довідка МТБ 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Штріх

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Штріх
#30543566
Відхилено 209 000,40
UAH з ПДВ
25 травня 2021 11:50

Документи

25 травня 2021 11:50
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій