Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Очікувана вартість
63 500,00 UAH
UA-2021-05-07-000813-b 0d254ed1edfd4fe78891056eab60281f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябуха Андрій Миколайович

380671684602 stajer6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство "Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації"
Код ЄДРПОУ: 34953769
Місцезнаходження: 61033, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Тахіатаська,3 м. Харків
Контактна особа: Рябуха Андрій Миколайович
380671684602
stajer6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 63 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61033, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тахіатаська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 63 500,00
UAH з ПДВ
63 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 11:22
Електронний підпис
17 травня 2021 11:22
Цінова пропозиція_.pdf.p7s
17 травня 2021 11:22
Цінова пропозиція_.pdf
17 травня 2021 11:22
статут.pdf.p7s
17 травня 2021 11:22
статут.pdf
17 травня 2021 11:22
ліцензія.pdf.p7s
17 травня 2021 11:22
ліцензія.pdf
17 травня 2021 11:22
Лист відгук 1.pdf.p7s
17 травня 2021 11:22
Лист відгук 1.pdf
17 травня 2021 11:22
витяг ПДВ.pdf.p7s
17 травня 2021 11:22
витяг ПДВ.pdf
17 травня 2021 11:22
аналогічні договори.pdf.p7s
17 травня 2021 11:22
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02003770
Переможець 63 500,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#02003770
63 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 09:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:46
ДУ 1 до договору 2021-104 Медогляд водіїв.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 09:41
Договір 2021-104 Медогляд водіїв.pdf укладений
01 червня 2021 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 19.09.2019) (далі Закон), на підставі пункту 8.2. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору на строк з 01.01.2022 по 22.01.2022 року, збільшити суму Договору на 12 699 грн. 44 коп. (дванадцять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять гривень 44 коп.), ПДВ не передбачене, що не перевищує 20 % від суми, визначеної у Договорі. У зв’язку з цим: 1. Пункт 3.1. Розділу III Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору становить 76 199 грн. 44 коп. (сімдесят шість тисяч сто дев’яносто дев’ять гривень 44 коп.), ПДВ не передбачене, враховуючи збільшення суми договору на 12 699 грн. 44 коп.» 2. Пункт 4.4 Розділу IV Договору викласти у наступній редакції: «4.4. Строк надання послуг: по 22.01.2022 року.» 3. Пункт 8.1 Розділу VІІІ Договору викласти у наступній редакції: «8.1. Цей договір набирає чинності з 01 червня 2021 року за умови його підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін ( у разі їх використання) та діє по 22.01.2022 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 4. Додаток №1 (Зведена калькуляція) до Договору викласти у новій редакції, який є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках для кожної із Сторін, кожен із яких має однакову юридичну силу. Всі інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2021/104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 22 січня 2022
Сума оплати за договором: 76 199,44
UAH