Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поточного ремонту камер водопровідної мережі із заміною сталевих фасонних частин, труб та засувок на об'єктах КП «Водоканал» (Цех №2: інв.№ 31202 – водопровід мережі вул. Крепостна 1–3 (вул. Українська, 2), інв.№31000 – водопровід вул. Святого Миколая – Ак. Чабаненко – Базарна (перехрестя вул. Базарна та вул. Святого Миколая)
Очікувана вартість
486 533,39 UAH
UA-2021-05-07-000397-b 1768f604f1754fb095c62c119de994ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цупко Олександр Миколайович

380676172038 tsupko.a@vodokanal.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61
Контактна особа: Цупко Олександр Миколайович
380676172038
tsupko.a@vodokanal.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2021 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 486 533,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 865,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту камер водопровідної мережі із заміною сталевих фасонних частин, труб та засувок на об'єктах КП «Водоканал» (Цех №2: інв.№ 31202 – водопровід мережі вул. Крепостна 1–3 (вул. Українська, 2), інв.№31000 – водопровід вул. Святого Миколая – Ак. Чабаненко – Базарна (перехрестя вул. Базарна та вул. Святого Миколая)
ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку ЗАМОВНИК після підписання Договору надає ВИКОНАВЦЮ аванс у розмірі до 30% коштів від договірної ціни на придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання терміном на 90 календарних днів, включно з днем перерахування такого авансу. Підставою для виплати авансу є рахунок ВИКОНАВЦЯ. ЗАМОВНИК здійснює аванс впродовж 15 робочих днів з дня отримання належним чином оформленого рахунку ВИКОНАВЦЯ Аванс 15 Робочі 30
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів після двостороннього підписання акту надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2021 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2021 09:23
07.05.2021 Оголошення камери цех 2 Базарна, Українська, 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельник 2013 484 666,44
UAH з ПДВ
484 666,44
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельник 2013

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельник 2013
#38625504
Переможець 484 666,44
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельник 2013
#38625504
484 666,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
54 - №0602_Будівельник-2013_Акт №№1,2 від 21.07.2021.PDF укладений
25 січня 2022 17:26
№ 0602-21 від 31.05.21 ТОВ Будівельник 2013.pdf зміни до договору
01 червня 2021 13:19
№ 0602-21 від 31.05.21 ТОВ Будівельник 2013.pdf укладений
01 червня 2021 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невірно вказано строк дії договору. Істотні умови договору не змінилися.
Номер договору про закупівлю: 0602/21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 161 230,76
UAH (в тому числі ПДВ 26 871,79 UAH)