Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Lifting and transporting equipment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мирноградвугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32087941 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька область обл., Мирноград, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Руда Тетяна +380623964065 tender_dp_ku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DP Mirnogradvugillya |
National ID: | 32087941 |
Contact point: |
Ruda Tetyana +380623964065 tender_dp_ku@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 8 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 травня 2021 08:31 |
Enquiries until: | 28 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 8 020 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства | Аванс | 30 | Календарні | 50 |
Поставка товару | Кошти підприємства | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 08:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 08:28 |
Проект договору .docx | |
07 травня 2021 08:28 |
ТД 101 ВК Кліті.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-08-000032 ● 1da0f6a8cbbc4ef2a7a6987208459869
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 19:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
№ 701
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2021-05-07-000147-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-16 10:33:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Підіймально-транспортувальне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-07-000147-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-21 09:50:12
На підставі ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівля здійснювалась за рахунок власних коштів підприємства, отриманих від реалізації своєї продукції Очікувана вартість визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку, торгів лі і сільського господарства України від 20.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. Для чого було направлено три письмові запити цінових пропозицій (додаються) виробникам, та постачальникам відповідного товару. Очікувана вартість була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі виробничих потреб відокремлених підрозділів Замовника. Предмет закупівлі: Підіймально-транспортувальне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015-42410000-3, підіймачі за кодом CPV за ДК 021:2015-42416300-8. Для виконання завдань (функцій) підприємства, Замовник повинен забезпечити постійне функціонування підіймального устаткування шахтних стовбурів. Термін використання підіймального устаткування на шахтах Замовника перевищує 30 років. Для запобігання аварійних ситуацій, пов’язаних із неможливістю спуску-підйому людей та вантажів по шахтним стовбурам, Замовник повинен забезпечити заміну підіймального устаткування.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://www.mvug.com.ua/?page_id=4116
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Мирноградвугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32087941 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна, Донецька область обл., Мирноград, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2021 11:32
|
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ДОНБАСЬКА ІНДУСТРІАЛЬНА КОМПАНІЯ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2021 11:52
|
ТОВ "ЕНЕРГО ПРОМТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ |
4 124 400,00
UAH з ПДВ
|
4 124 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО ПРОМТОРГ" |
7 824 000,00
UAH з ПДВ
|
7 824 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма" |
7 996 800,00
UAH з ПДВ
|
7 996 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ #32131733 |
Відхилено |
4 124 400,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 09:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2021 00:00
|
ТОВ "ЕНЕРГО ПРОМТОРГ" #40060568 |
Переможець |
7 824 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 07:51
|
Договір 101 ВК.pdf | укладений |
06 липня 2021 07:49
|