Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з проектування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей ГУНП в Луганській області в будівлях та приміщеннях, які розташовані за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект. Центральний, 22А)
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2021-05-06-009838-c e665b8efddc4476382ec5b215b1a318c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чурилов Сергій Іванович

+380509329282 radio1982s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40108845
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1
Контактна особа: Чурилов Сергій Іванович
+380509329282
radio1982s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 18:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 18:36
Початок аукціону: 19 травня 2021 11:17
Очікувана вартість: 41 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з проектування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей ГУНП в Луганській області в будівлях та приміщеннях, які розташовані за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект. Центральний, 22А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються в строк до 10 робочих днів після підписання ЗАМОВНИКОМ акту приймання-передачі Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 18:32
Додаток 4.docx
06 травня 2021 18:32
Додаток 3.docx
06 травня 2021 18:32
Додаток 2.docx
06 травня 2021 18:32
Додаток 1.docx
06 травня 2021 18:32
Оголошення проект сигнализация.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 24 000,00
UAH з ПДВ
23 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БНКВ СТАНДАРТ" 24 000,00
UAH з ПДВ
23 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 38 625,52
UAH з ПДВ
38 625,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 09:32
Електронний підпис
17 травня 2021 07:53
23-Лист про аванс.pdf
17 травня 2021 07:53
22-Договор.pdf
17 травня 2021 07:53
21.ТЗ.pdf
17 травня 2021 07:53
20.Лист згода.pdf
17 травня 2021 07:53
19.Лист згода.pdf
17 травня 2021 07:53
16.Лист про ДСТУ.pdf
17 травня 2021 07:53
13-ПДВ_2015.pdf
17 травня 2021 07:53
12-витяг.pdf
17 травня 2021 07:53
11-ВИПИСКА.pdf
17 травня 2021 07:53
8 Довідка щодо КВЕД.pdf
17 травня 2021 07:53
7 Договора №2.pdf
17 травня 2021 07:53
6 Договора №1.pdf
17 травня 2021 07:53
5.Аналог договора.pdf
17 травня 2021 07:53
4.Інформаційна довідка.pdf
17 травня 2021 07:53
0-Пропозиція.pdf
17 травня 2021 07:53
0-кошторис.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 18:35
Електронний підпис
18 травня 2021 18:35
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 травня 2021 18:35
Додаток №1.pdf
18 травня 2021 18:35
статут.pdf
18 травня 2021 18:35
протокол.pdf
18 травня 2021 18:35
паспорт Шардуба.pdf
18 травня 2021 18:35
виписка.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 14:50
Електронний підпис
18 травня 2021 14:45
Технічне погодження.pdf
18 травня 2021 14:45
Статут.pdf
18 травня 2021 14:45
Рішення учасника.pdf
18 травня 2021 14:45
Пропозиція.pdf
18 травня 2021 14:45
Кошторис.pdf
18 травня 2021 14:45
Довідка досвід.pdf
18 травня 2021 14:45
Витяг 23.04.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БНКВ СТАНДАРТ"

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Переможець 23 580,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 11:02

Документи

26 травня 2021 11:02
Електронний підпис
26 травня 2021 10:58
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
23 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 11:02
Електронний підпис
26 травня 2021 10:58
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:38
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 16:53
допка0001.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 16:43
допка.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 08:47
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
07 вересня 2021 08:46
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 14:47
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
17 серпня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 10:31
додаткова угода.PDF зміни до договору
16 липня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 16:04
Договір укладений
11 червня 2021 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання послуг
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовждення терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 930,00 UAH)