Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання примірників пакетів оновлень комп'ютерної програми "M.E.Doc"
Очікувана вартість
1 900,00 UAH
UA-2021-05-06-008726-c 84bca69cc13c4d2a91c5c75f92f82506
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кравець

+380681716688 mcz.zmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський центр здоров'я Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37482201
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, буд. 4/2
Контактна особа: Марина Кравець
+380681716688
mcz.zmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання примірників пакетів оновлень комп'ютерної програми "M.E.Doc"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім.С.П.Корольова,4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі послуг з врахуваням вимог ст.23 та ст.48 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

06 травня 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "В.Є.С."
#30853889
Переможець 1 900,00
UAH
06 травня 2021 16:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 17:55
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 900,00
UAH