Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хімічні реактиви ДК 021:2015 "33690000-3 Лікарські засоби різні"
Очікувана вартість
38 943,35 UAH
UA-2021-05-06-008497-c 7f20997900854bf9b3317bde97df176e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: http://cmkl.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (підстава: пп. 1 п. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 16:12
Оскарження наміру укласти договір: 17 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 33696500-0 Лабораторні реактиви
НК 024:2019 55983-Протромбіновий час (ПВ) IVD, набір, аналіз утворення згустку (Реактив для визначення протромбінового часу Dia-PT); 55982-Активований частковий тромбопластиновий час IVD, реагент (Реактив для визначення АЧТЧ Dia – PTT); 55981-Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку (Реактив: хлорид кальцію для визначення АЧТЧ Dia - CaCl2); 55981-Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку (Реактив контрольна плазма для коагуляційних тестів Dia - Cont I-II)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 упаковка
Реактив для визначення протромбінового часу Dia-PT 10 фл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2019: 55983 — Протромбіновий час (ПВ) IVD, набір, аналіз утворення згустку
10 упаковка
Реактив для визначення АЧТЧ Dia – PTT 8 фл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2019: 55982 — Активований частковий тромбопластиновий час IVD, реагент
10 флакон
Реактив: хлорид кальцію для визначення АЧТЧ Dia - CaCl2 2 фл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2019: 55981 — Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку
5 флакон
Реактив контрольна плазма для коагуляційних тестів Dia - Cont I-II
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
НК 024:2019: 55981 — Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 травня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 16:10
Хім реактиви.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#39115519
Переможець 38 943,35
UAH з ПДВ
06 травня 2021 16:12

Документи

06 травня 2021 16:12
Електронний підпис
06 травня 2021 16:12
Хім реактиви.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#39115519
38 943,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 16:12
Електронний підпис
06 травня 2021 16:12
Хім реактиви.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 14:46
дод 2 2220-83.pdf зміни до договору
28 січня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:28
Ду1 2220-83.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 09:11
ТОВ МСІС.pdf укладений
18 травня 2021 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 2220/83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пунктом 11.7 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме збільшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 2220/83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 38 943,35
UAH (в тому числі ПДВ 2 547,10 UAH)