Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для фітнесу
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2021-05-06-006101-c 67769d978ef7466e9ade52576bb69d56
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Мульована

+380462253431 35686763@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35686763
Місцезнаходження: 14037, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, Козацька, 13а
Контактна особа: Любов Мульована
+380462253431
35686763@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 15:00
Очікувана вартість: 21 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


Музичний килим “Піаніно для гри ногами», 2600х740 мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Музичний килим “Піаніно для гри ногами», 2600х740 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14037, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ КОЗАЦЬКА, будинок 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2021
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сторони можуть зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість (визначену суму) цього договору залежно від реального фінансування видатків. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 7-ми банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 14:23
Оголошення_музичний_килим.doc
06 травня 2021 14:23
технічні_характеристики.doc
06 травня 2021 14:23
проект_договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій