Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015: 24410000-1 Азотні добрива (Аміачна селітра код за ДК 021:2015 – 24410000-1; карбомід код за ДК 021:2015 – 24410000-1)
Очікувана вартість
159 000,00 UAH
UA-2021-05-06-002998-c 43ccc26139384eb3ae26d8ffabec8948
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ізольда Балян

+380950361567 insbaktabuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00729391
Місцезнаходження: 90252, Україна , Закарпатська обл., с. Велика Бакта, проспект Свободи, буд. 17
Контактна особа: Ізольда Балян
+380950361567
insbaktabuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 159 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24410000-1: Азотні добрива


1. Найменування замовника: Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція Національної академії аграрних наук України.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00729391.
4. Місцезнаходження замовника: 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Матієга Ольга Омелянівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Закарпатської державної сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України, 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17; телефон (03141) 2-34-04; E-mail: insbakta@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Аміачна селітра код за ДК 021:2015 – 24410000-1; карбомід код за ДК 021:2015 – 24410000-1.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 24410000-1 Азотні добрива
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: Код за ДК 021:2015: 24410000-1 Азотні добрива (Аміачна селітра код за ДК 021:2015 – 24410000-1; карбомід код за ДК 021:2015 – 24410000-1).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
1) Аміачна селітра код за ДК 021:2015 – 24410000-1 – 13 т;
2) карбомід код за ДК 021:2015 – 24410000-1 – 1т.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90252, Закарпатська обл., Берегівський р-н, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.06.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник після отримання товарів відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейської служби України. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника згідно видаткової накладної протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником товарів.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 159 000,00 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 тонни
Аміачна селітра код за ДК 021:2015 – 24410000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90252, Україна, Закарпатська область, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива
1 тонни
карбомід код за ДК 021:2015 – 24410000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90252, Україна, Закарпатська область, село Велика Бакта, проспект Свободи, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник після отримання товарів відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейської служби України. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника згідно видаткової накладної протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником товарів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 11:13
Додаток_1.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_2.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_3.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_4.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_5.pdf
06 травня 2021 11:13
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf
06 травня 2021 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 11:13
Додаток_1.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_2.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_3.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_4.pdf
06 травня 2021 11:13
Додаток_5.pdf
06 травня 2021 11:13
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАН АГРОДІМ" 158 889,60
UAH з ПДВ
158 889,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 16:35
Електронний підпис
17 травня 2021 16:35
Опис ПАД Копія.pdf
17 травня 2021 16:35
Довкілля.pdf
17 травня 2021 16:35
відгук.pdf
17 травня 2021 16:34
карбамід Черкаси.pdf
17 травня 2021 16:34
Обладнання.pdf
17 травня 2021 16:34
Технічна специфікація.pdf
17 травня 2021 16:34
Статут ПАД копія.pdf
17 травня 2021 16:34
Про код доступу.pdf
17 травня 2021 16:34
Працівники.docx.pdf
17 травня 2021 16:34
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАН АГРОДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАН АГРОДІМ"
#43748808
Переможець 158 889,60
UAH з ПДВ
18 травня 2021 10:24

Документи

18 травня 2021 10:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАН АГРОДІМ"
#43748808
158 889,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2021 10:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:00
Амiачна_селiтра_1_стор.jpg укладений
21 травня 2021 09:35
Амiачна_селiтра_5_стор.jpg укладений
21 травня 2021 09:35
Амiачна_селiтра_4_стор.jpg укладений
21 травня 2021 09:35
Амiачна_селiтра_2_стор.jpg укладений
21 травня 2021 09:35
Амiачна_селiтра_3_стор.jpg укладений
21 травня 2021 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 158 889,60
UAH (в тому числі ПДВ 26 481,60 UAH)