Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1 - Послуги з спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації в приміщеннях старостатів виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, с. Степанівка, вул. Джона Говарда, буд. 55; Лот № 2 - Послуги з спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації в приміщеннях старостатів виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, смт. Комишани, вул. Центральна, буд. 81а
Очікувана вартість
10 600,00 UAH
UA-2021-05-06-002206-a 608e03863e47462b9c5cd46c769ceb69
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 12:00
Очікувана вартість: 10 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.

Тендерна документація

06 травня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 15:20
Документація до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:14
Додаток 7 до СП - п. 30 - 2021.doc
06 травня 2021 15:14
Додаток 6.2 до СП - п.30 - 2021.doc
06 травня 2021 15:11
Додаток 6.1 до СП - п.30 - 2021.doc
06 травня 2021 15:09
Додаток 5 до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:09
Додаток 4.2 до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:08
Додаток 4.1 до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:06
Додаток 3 до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:04
Додаток 2 до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:04
Додаток 1 до СП - п. 30 - 2021.docx
06 травня 2021 15:02
Оголошення до СП - п. 30 - 2021.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - Послуги з спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації в приміщеннях старостатів виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, с. Степанівка, вул. Джона Говарда, буд. 55
Опис предмету закупівлі:
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 - Послуги з спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації в приміщеннях старостатів виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, с. Степанівка, вул. Джона Говарда, буд. 55
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73488, Україна, Херсонська область, місто Херсон, с. Степанівка, вул. Джона Говарда, буд. 55
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту надання послуг, протягом п’ятнадцяти робочих днів від дати підписання рахунку-фактури та акту наданих послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра ІІ" 4 900,00
UAH з ПДВ
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 10:20
Електронний підпис
20 травня 2021 10:18
20. Гарант.лист.(5 годин).pdf
20 травня 2021 10:18
18.Лист-гарантст.17.pdf
20 травня 2021 10:18
14.Проєкт договору.pdf
20 травня 2021 10:18
7. Витяг з реєстру ЄП.pdf
20 травня 2021 10:18
5. Рішення Засновника.pdf
20 травня 2021 10:18
4. Статут Кобра ІІ.pdf
20 травня 2021 10:18
3. Виписка з ЄДР.pdf
20 травня 2021 10:18
2.Загальні відомості.pdf
20 травня 2021 10:18
1. Пропозиція.pdf
20 травня 2021 10:18
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Служба охорони Кобра ІІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра ІІ"
#33173088
Переможець 4 900,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 14:10

Документи

27 травня 2021 14:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра ІІ"
#33173088
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 14:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 08:19
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 17:49
Повідомлення про внесення до договору.pdf зміни до договору
14 січня 2022 17:49
Додаткова угода від 14.01.22 № 2.pdf зміни до договору
14 січня 2022 17:48
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:20
Повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 15:19
Додаткова угода від 17.12.21 № 1.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 14:22
Договір від14.06.21 № 370-2021.PDF укладений
14 червня 2021 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації від 14.06.2021 № 370/2021, а саме: 1.1. Пункт 2.2 розділу «2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «2.2. Строк надання послуг: до 01.02.2022 р. Періодом спостерігання вважається час з моменту прийому майна, що знаходиться на об’єкті, під спостерігання Виконавця до його зняття з спостерігання Замовником.» 1.2 Абзац 1 пункту 8.1. розділу «8. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «8.1. Даний Договір набуває чинності від дня його підписання Сторонами і діє до 01.02.2022 року, в частині фінансових зобов’язань – до повного виконання.». 13. Номер додаткової угоди: № 1 14. Сума договору після внесення змін: 4 900,00 грн. без урахування ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: № 370/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації від 14.06.2021 № 370/2021, а саме: 1.1. Абзац 1 пункту 3.1 розділу «3. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна послуг за цим Договором становить 5 600,00 грн. (п`ять тисяч шістсот грн. 00 коп.) без ПДВ та визначається Сторонами в Розрахунку вартості (додаток 3 до Договору), який є невід’ємною частиною цього Договору» В тому числі вартість закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Лот № 1 - Послуги з спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації в приміщеннях старостатів виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, с. Степанівка, вул. Джона Говарда, буд. 55) на січень 2022 року становить – 700,00 грн. (сімсот грн. 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 1.2 Додаток № 1 до Договору від 14.06.2021 № 370/2021 викласти в наступній редакції: Додаток до договору №1 від «14» 06. 2021 р. Специфікація № п/п Найменування предмету закупівлі Одини-ця виміру Кіль-кість Ціна за одини-цю без ПДВ ПДВ Ціна за одиницю з ПДВ Сума ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 1 Лот № 1 - Послуги з спостереження за станом і технічне обслуговування сигналізації в приміщеннях старостатів виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, с. Степанівка, вул. Джона Говарда, буд. 55 послуга 1 5 600,00 0,00 5 600,00 5 600,00 Всього: 5 600,00 0,00 5 600,00 5 600,00 13. Номер додаткової угоди: № 2 14. Сума договору після внесення змін: 5 600,00 грн. без урахування ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: № 370/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2021 — 01 лютого 2022
Сума оплати за договором: 5 297,00
UAH