Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Харківської гімназії № 172 Харківської міської ради Харківської області, за адресою: вул. Метробудівників, 38, м. Харків, 61183)
Очікувана вартість
1 094 000,00 UAH
UA-2021-05-06-001575-b ce9915bd2d5c47f58e25221035e878f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оробінський Ігор Сергійович

380577252488 ruo20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Оробінський Ігор Сергійович
380577252488
ruo20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2021 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 травня 2021 15:06
Очікувана вартість: 1 094 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 5 000,00 грн (не більше 0,5% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Харківської гімназії № 172 Харківської міської ради Харківської області, за адресою: вул. Метробудівників, 38, м. Харків, 61183
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61183, Україна, Харківська область, Харків, вул. Метробудівників, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 5 000,00 грн (не більше 0,5% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172

Сума забезпечення: 5000 UAH
06 травня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 11:50
2021 Інформація (ремонт 172).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 11 травня 2021 10:31
Дата відповіді: 12 травня 2021 13:19
Прохання уточнити технічні характеристики полікарбонату для виконання роботи "Улаштування покриття з полікарбонатних листів" згідно з технічним завданням.
Відповідь: Полікарбонат сотовий, прозорий. Товщина - 10 мм, ширина - 2,10 м, довжина - 12 м.
Технічне завдання
Дата подання: 11 травня 2021 14:54
Дата відповіді: 12 травня 2021 13:20
В дефектному акті в розділі "Умови виконання робіт" не вказано ніякої інформації. Питання: "Чи поширюється пункт 2 Додатоку Б ВКАЗІВОК ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ - "Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються"?
Відповідь: Пункт 2 Додатку Б "ВКАЗІВОК ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ" - не поширюється.
Технічне завдання
Дата подання: 12 травня 2021 12:52
У п. 34 и п. 35 дефектоного акту "Додавати або виключати на кожні 100 мм зміни висоти примикання з рулонних покрівельних матеріалів до цегляних стін і парапетів [при улаштуванні примикань]" 5,5 и 7,7 м відповідно. Незрозуміло до якої висоти додавати
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" 1 027 313,90
UAH з ПДВ
979 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ХАРКІВРЕМСЕРВІС" 1 048 000,00
UAH з ПДВ
980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 22:53
Електронний підпис
17 травня 2021 15:56
Електронний підпис
17 травня 2021 15:49
гарантія.zip
17 травня 2021 15:49
Додаток 3 Щодо підпису.pdf
17 травня 2021 15:49
статут.pdf
17 травня 2021 15:49
рішення 2019.pdf
17 травня 2021 15:49
опис 2019.pdf
17 травня 2021 15:49
ліцензія.pdf
17 травня 2021 15:49
Додаток 7 Субпідряд.pdf
17 травня 2021 15:49
Додаток 6 досвід1.pdf
17 травня 2021 15:49
Додаток 5 Працівники.pdf
17 травня 2021 15:49
Додаток 4 Обладнання.pdf
17 травня 2021 15:49
Додаток 2 Пропозиція.pdf
17 травня 2021 15:49
декларація.pdf

Публічні документи

17 травня 2021 11:08
Електронний підпис
17 травня 2021 11:07
Nakaz.zip.p7s
17 травня 2021 11:07
Nakaz.zip
17 травня 2021 11:07
Nakaz.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Nakaz.pdf (1).p7s
17 травня 2021 11:07
Nakaz.pdf
17 травня 2021 11:07
Dovirenist_Nazarenko.zip.p7s
17 травня 2021 11:07
Dovirenist_Nazarenko.zip
17 травня 2021 11:07
Dovirenist_Nazarenko.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Dovirenist_Nazarenko.pdf (1).p7s
17 травня 2021 11:07
Dovirenist_Nazarenko.pdf
17 травня 2021 11:07
Bank_licenzia.zip.p7s
17 травня 2021 11:07
Bank_licenzia.zip
17 травня 2021 11:07
Bank_licenzia.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Bank_licenzia.pdf (1).p7s
17 травня 2021 11:07
Bank_licenzia.pdf
17 травня 2021 11:07
Цiнова_пропозицiя.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Цiнова_пропозицiя.pdf
17 травня 2021 11:07
Технiчне_завдання.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Технiчне_завдання.pdf
17 травня 2021 11:07
Проект_договору.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Проект_договору.pdf
17 травня 2021 11:07
Лист-гарантiя_.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
Лист-гарантiя_.pdf
17 травня 2021 11:07
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
17 травня 2021 11:07
Довiдка_про_обладнання.pdf
17 травня 2021 11:07
205704_Г_1522_5_000.zip.p7s
17 травня 2021 11:07
205704_Г_1522_5_000.zip
17 травня 2021 11:07
205704_Г_1522_5 000.pdf.p7s
17 травня 2021 11:07
205704_Г_1522_5 000.pdf (1).p7s
17 травня 2021 11:07
205704_Г_1522_5 000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПП "ХАРКІВРЕМСЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"
#41131482
Відхилено 979 999,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 15:56
ПП "ХАРКІВРЕМСЕРВІС"
#35617286
Переможець 980 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 16:01

Документи

25 травня 2021 15:55
Електронний підпис

Документи

25 травня 2021 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2021 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХАРКІВРЕМСЕРВІС"
#35617286
980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2021 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 12:28
ДУ 2 до 114-21.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 14:34
Прот 80-лн тех помил ХЗШ 172.PDF зміни до договору
23 червня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 11:56
Дод уг 1 Дог 114-21.PDF зміни до договору
18 червня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 11:49
Прот 80 Кап ремонт ХГ 172.PDF зміни до договору
18 червня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:20
Дог № 114-21 ХГ 172 від 11.06.21.PDF укладений
11 червня 2021 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 114-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 80 виправлення технічних помилок
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.1.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 114-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення тех помилок
Номер договору про закупівлю: 114-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 80/1/лн- тех помил. дата Дод угоди
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 5.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 114-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 980 000,00
UAH