Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини
Очікувана вартість
196 320,00 UAH
UA-2021-05-06-000282-a 1b01bc0c47a24daba053770e83cfca72
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


Договір укладено з технічним монополістом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
017.69.0391 Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021  —  22 липня 2021
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
40 шт.
99.16.00.460 Підшипник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2021  —  22 липня 2021
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата партії Продукції Покупцем, яка пройшла 100% вхідний контроль на підприємстві Покупця і визнана кондиційною, здійснюється після підписання видаткової накладної, на підставі виставлених рахунків, шляхом перерахування 80% вартості Продукції протягом 15-ти банківських днів. Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на Продукцію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 20

Тендерна документація

06 травня 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКК "УНІТЕХ"
#37350199
Переможець 196 320,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 09:05

Документи

06 травня 2021 09:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 09:06