Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу №10 «Веселка» комбінованого типу по пров. Тупий,5 в м. Миргород Полтавської області» Корегування
Очікувана вартість
6 011 585,44 UAH
UA-2021-05-05-006964-c 035e42e894e14886b6d2ac94aad40fb9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Богаєнко

+380535552700 vkb_2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Максим Богаєнко
+380535552700
vkb_2013@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Звіт про результати проведення процедури UA-2020-06-09-002593-b;
- експертний звіт (позитивний) №14-21П від 30.03.2021;
- перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.»
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
03.08.2020 року за результатами електронного аукціону та оцінки тендерної пропозиції учасника, які відбулись в рамках закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-06-09-002593-b, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-09-002593-b, між Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Лубнижтлобуд 2010» (Виконавець) укладений договір №169 про закупівлю робіт з «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.» (далі - Договір), договірна ціна якого склала 16 499 999,00 грн з ПДВ, що підтверджується оприлюдненим звітом про результати проведення процедури закупівлі.
В процесі виконання підрядником будівельно-монтажних робіт на об’єкті, відповідно до договірних зобов’язань, виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим.
Відповідно до листа ФОП Дупака Віталія Вікторовича (розробника проєктно-кошторисної документації) проєктно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.» Корегування, виконана на підставі завдання на проектування з урахуванням робочого проекту виготовленого раніше. Додаткові будівельні роботи, які внесені в нову проектно-кошторисну документацію (корегування) технічно пов’язані з раніше виготовленою проектно-кошторисною документацією та являються невід’ємною частиною проекту по реконструкції приміщення.

Проектну документацію по об’єкту «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.» відкореговано з урахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації ТОВ «Експертиза 30» було отримано експертний звіт (позитивний) №14-21П від 30 березня 2021 року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції об’єкту та введення його в експлуатацію без їх виконання є неможливим, за кошторисним розрахунком складає 6 011 585,44 грн (шість мільйонів одинадцять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 44 копійки) з врахуванням ПДВ. Роботи, які виконуватимуться на об’єкті відповідно до відкорегованого проекту є продовженням робіт з реконструкції, а сам відкорегований проект становить невід’ємну частину від первісного проєкту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання, несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, оскільки всі роботи є технологічно пов’язаними між собою. Зміна попереднього виконавця призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачено договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання. Крім того, роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення про початок будівельних робіт (у разі зміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушити їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання відповідно до діючих будівельних норм. Відповідно, здати об’єкт будівництва в експлуатацію без виконання додаткових робіт неможливо. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 6 011 585,44 грн (шість мільйонів одинадцять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 44 копійки) з врахуванням ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання та дотримання технологічного процесу. Оскільки виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ «Лубнижитлобуд 2010», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення додаткових робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ТОВ «Лубнижитлобуд 2010».
Враховуючи все вищезазначене та керуючись п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом відділу капітального будівництва Миргородської міської ради було обрано переговорну процедуру до закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 16:53
Оскарження наміру укласти договір: 16 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу №10 «Веселка» комбінованого типу по пров. Тупий,5 в м. Миргород Полтавської області» Корегування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, пров. Тупий, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки, у межах наявних фактичних призначень,здійснюються Замовником на користь Виконавця за фактично виконані та прийняті роботи на підставі рахунків-фактур та підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-30-000032 ● def55e80aa414c9eb2df58fa69f0d4f1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 № 687
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 687
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-05-05-006964-c 05.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-06 16:28:17

Запит на надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 «Веселка» комбінованого типу по пров. Тупий,5 в м. Миргород Полтавської області» Коригування», за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 6 011 585,44 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-09-002593-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір (за результатами переговорної процедури закупівлі), у якості обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: відділом капітального будівництва Миргородської міської ради зазначено:
«- експертний звіт (позитивний) №14-21П від 30.03.2021;
- перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 «Веселка» комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.»».
З метою підтвердження правомірності застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю) просимо надати вищевказаний експертний звіт та зміни до проектно-кошторисної документації з переліком додаткових робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-08 10:39:37

Відповідь на запит інформації

На запит, опублікований в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 «Веселка» комбінованого типу по пров. Тупий,5 в м. Миргород Полтавської області» Коригування», (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 6 011 585,44 грн, про надання експертного звіту №14-21П від 30.03.2021 та зміни до проектно-кошторисної документації з переліком додаткових робіт, Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради надає скан-копії оригіналів документів: експертний звіт (позитивний) №14-21П; додаток до експертного звіту №14-21П;локальні кошториси.
Зазначимо, що 03.06.2021 прийнятий Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» (далі – Закон №1530-IX, який набув чинності 26.06.2021), відповідно до якого у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» виключено слова "з посиланням на". Закупівля UA-2021-05-05-006964-c оголошена 05 травня 2021 року, тобто до прийняття Закону №1530-IX. Відповідно, в електронній системі закупівель не опублікований експертний звіт з додатками та зміни до проектно-кошторисної документації, проте є посилання на них в протоколі та повідомленні про намір укласти договір.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-08 13:52:08

Запит на надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 «Веселка» комбінованого типу по пров. Тупий,5 в м. Миргород Полтавської області» Коригування», за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 6 011 585,44 грн, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-08 14:40:52

Надання пояснень

Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради на Ваш запит повідомляє, що власного веб-сайту не має, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднюється на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Миргородської міської ради "Місто курорт Миргород" (розділ "Міська влада" вкладка "Державні закупівлі") за посиланням: http://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010"
#05388233
Переможець 6 011 585,44
UAH з ПДВ
05 травня 2021 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 16:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010"
#05388233
6 011 585,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 08:34
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 09:09
Додаток №2 до дод.угоди №6.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:02
Додаток №1 до дод.угоди №6.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:02
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 15:03
Додаток 2 до дод.угоди №5.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:57
Додаток 1 до дод.угоди №5.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:57
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 16:46
Дод.угода №4.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:43
Дод.2 до дод.угоди №4 - календарний.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:43
Дод.1 до дод.угоди №4 - план фінансування.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 15:05
Додаток 1 до дод.угоди №3.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 15:03
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 14:26
Додаток 2 до дод.угоди №2 до Дог.№103.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 14:23
Додаткова угода №2 до Дог.№103.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 14:23
Додаток 1 до дод.угоди №2 до Дог.№103.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:12
Дод.угода №1 до договору №103.PDF зміни до договору
21 травня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:10
Додаток 5.PDF укладений
21 травня 2021 10:06
Додаток 1.PDF укладений
21 травня 2021 10:06
Додаток 3.PDF укладений
21 травня 2021 10:06
Додаток 4.PDF укладений
21 травня 2021 10:06
Додаток 2.PDF укладений
21 травня 2021 10:06
Договір 103.PDF укладений
21 травня 2021 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме доповнення розділу 2 Договору "Вартість робіт" пунтами 2.5, 2.6, 2.7.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились зменшити ціну Договору на суму коштів, які вивільнились внаслідок звільнення від сплати ПДВ за виконані роботи, відповідно до реєстраційної картки Проєкту (програми) №3778 - 2 від 15.06.2021 року, без зміни обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились зменшити суму договору про закупівлю без зменшення обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 813 593,26
UAH (в тому числі ПДВ 587 192,41 UAH)