Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Меблі для сесійної зали Новояворівської міської ради)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-05-05-006117-c 4abe3ba0ad8f4b79a3ca68c754e062b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Цуняк

+380325640084 jurist_miskrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Ірина Цуняк
+380325640084
jurist_miskrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2021 11:40
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та пропозиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Меблі для сесійної зали Новояворівської міської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, м. Новояворівськ, вул. Т.Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 16:01
Плани, схеми до Додатку 3.pdf
05 травня 2021 16:01
2-Документація Меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

юрпослуги
Дата подання: 05 травня 2021 17:24
Дата відповіді: 07 травня 2021 16:24
Шановний Замовнику! В Вашому оголошенні вказано наступне: 11.3. Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 2 000 (дві тисячі гривень, 00 коп. Питання - що очікує Замовник побачити в складі пропозиції Учасника на цей пункт? Вимога - Повідомляємо Вам, що оплата юридичних послуг - обов’язок виключно клієнта, яким являєтесь Ви. Ніяких юридично-консультаційних послуг юридична фірма третім особам (в даному випадку йдеться про учасника-переможця) не надає, тобто, Ви б мали оплачувати юрпослуги зі свого бюджету. Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель в тендерах неодноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому, щоб уникнути оскарження в АМКУ вищевказаного, просимо виключити вимогу щодо можливості оплати юридично-консультаційних послуг третіми особами з тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо наступне.
Ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до цієї статті, замовник має право зазначити у тендерній документації також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи дане право, яке передбачене Законом, тендерним комітетом (Замовник при проведенні відкритих торгів) у тендерній документації була зазначена інформація про залучення до роботи комітету експерта торгів (спеціаліста з питань публічних закупівель). Між Замовником та спеціалістом з питань публічних закупівель укладено договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель, для отримання правової допомоги та юридичного супроводу при проведенні торгів.
Правовою підставою укладання вище зазначеного договору є наступні норми чинного законодавства України. Саття 627 Цивільного кодексу України зазначає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства. Тобто, сторони у договорі мають право врегулювати навіть ті відносини, які не визначені у положеннях актів цивільного законодавства, а також відступати від положень, що визначені цими актами, і самостійно врегульовувати свої відносини. Крім того, ч.1 ст. 628 ЦКУ передбачає право сторін укладати договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). Пряма заборона у Цивільному чи Господарському кодексах України, щодо укладення такого виду договору, як договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель, відсутня.
У документації замовник описує та повідомляє потенційних учасників про всі умови тендеру. Жодних обов’язків (в тому числі і щодо оплати юридично-консультаційних послуг) на потенційних учасників замовник не накладає. Участь у публічних торгах – це є право, а не обов’язок для учасника. Відповідно кожен учасник самостійно вирішує, чи приймати йому всі умови процедури торгів, чи ні. Також дана умова не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Згідно документації замовника, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Оплата переможцем процедури закупівлі юридично-консультаційних послуг – не являється додатковою умовою чи критерієм оцінки. Оскільки спочатку відбувається оцінка та розгляд пропозицій, а вже після цього, обраний переможець оплачує юридично-консультаційні послуги, щодо проведених торгів. Дана умова не суперечить жодній нормі ЗУ «Про публічні закупівлі» та не може впливати на об’єктивність оцінки пропозицій.
Також варто зазначити, що згідно ПОСТАНОВИ Верховного суду України від 19 грудня 2018 року (справа №127/15574/16-а, адміністративне провадження №К/9901/45199/18) суд дійшов висновку, у контексті принципів тендерних закупівель, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. А оскільки вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, то така вимога не являється дискримінаційною.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо що в даній частині замовником не порушено жодної норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМІКС" 165 000,00
UAH з ПДВ
159 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Подільчак М.І. 198 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 16:13
Електронний підпис
19 травня 2021 16:12
Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2021 16:12
Проект договору.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Проект договору.pdf
19 травня 2021 16:12
Лист еко.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Лист еко.pdf
19 травня 2021 16:12
Лист доставки товару.pdf
19 травня 2021 16:12
Лист гарантія.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Лист гарантія.pdf
19 травня 2021 16:12
Довідка обладнання.pdf
19 травня 2021 16:12
Стіл 6 (800.jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
Стіл 6 (800.jpg
19 травня 2021 16:12
Стіл 5(1280).jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
Стіл 5(1280).jpg
19 травня 2021 16:12
Стіл 4(1920.jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
Стіл 4(1920.jpg
19 травня 2021 16:12
Стіл 3(2560).jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
Стіл 3(2560).jpg
19 травня 2021 16:12
Стіл 2(3200).jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
Стіл 2(3200).jpg
19 травня 2021 16:12
Стіл 1(3840).jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
Стіл 1(3840).jpg
19 травня 2021 16:12
teh_pasport_shponirovannie_pliti.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
teh_pasport_shponirovannie_pliti.pdf
19 травня 2021 16:12
teh_pasport_shponir_pliti_charismo.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
teh_pasport_shponir_pliti_charismo.pdf
19 травня 2021 16:12
sertif_08_b.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
sertif_08_b.pdf
19 травня 2021 16:12
sertif_05_b.jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
sertif_05_b.jpg
19 травня 2021 16:12
СЭС _Barpimo.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
СЭС _Barpimo.pdf
19 травня 2021 16:12
сертификаты Кроношпан.pdf
19 травня 2021 16:12
key_11449669_71752095.jks.p7s
19 травня 2021 16:12
key_11449669_71752095.jks
19 травня 2021 16:12
СТАТУТ.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
СТАТУТ.pdf
19 травня 2021 16:12
свід пл под 001.jpg.p7s
19 травня 2021 16:12
свід пл под 001.jpg
19 травня 2021 16:12
Реквізити ТОВ РАМІКС.doc
19 травня 2021 16:12
Паспорт+код.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Паспорт+код.pdf
19 травня 2021 16:12
Витяг 3 001-1.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Витяг 3 001-1.pdf
19 травня 2021 16:12
Виписка з ЄДР2.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Виписка з ЄДР2.pdf
19 травня 2021 16:12
Виписка з ЄДР1.pdf.p7s
19 травня 2021 16:12
Виписка з ЄДР1.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 16:12
Електронний підпис
19 травня 2021 15:59
Витяг Єдиний податок.pdf
19 травня 2021 15:59
Виписка.pdf
19 травня 2021 15:59
Лист виробника.pdf
19 травня 2021 15:59
креслення.pdf
19 травня 2021 15:59
Додаток _ 4.pdf
19 травня 2021 15:59
Додаток _ 3.pdf
19 травня 2021 15:59
Додаток _ 1.pdf
19 травня 2021 15:59
Довідка працівники.pdf
19 травня 2021 15:59
Довідка МТБ.pdf
19 травня 2021 15:59
9001_ru.pdf
19 травня 2021 15:59
3208.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМІКС"

ФОП Подільчак М.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМІКС"
#38287151
Відхилено 159 998,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 13:55
ФОП Подільчак М.І.
#2805504555
Відхилено 160 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2021 17:05

Документи

28 травня 2021 13:55
Електронний підпис
28 травня 2021 13:54
2021-05-28-0001.pdf

Документи

03 червня 2021 17:05
Електронний підпис
03 червня 2021 17:04
2021-06-03-0001.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій