Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
1 923,00 UAH
UA-2021-05-05-003902-a bcae6045eb3a43b49744598518b1f265
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яківчук Ганна Олександрівна

380938192512 annyakivchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44138014
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, пр.Григорівського десанту, будинок 18
Контактна особа: Яківчук Ганна Олександрівна
380938192512
annyakivchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2021 11:00
Очікувана вартість: 1 923,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Ручка кулькова ДК 021:2015 (CPV) : 30192121-5 Кулькові ручки
Степлер 24 ДК 021:2015 (CPV) : 30197320-5 Степлери
Скоби для степлера ДК 021:2015 (CPV) : 30197110-0 Скоби
Скотч ДК 021:2015 (CPV) : 30192700-8 Канцелярські товари
Файли А4 ДК 021:2015 (CPV) : 30192000-1 Офісне приладдя
Олівець графітовий ДК 021:2015 (CPV) : 30192130-1 Олівці
Скріпки ДК 021:2015 (CPV) : 30197220-4 Канцелярські скріпки
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
1 штуки
Степлер 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
1 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
1 штуки
Скотч двусторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
Скотч двусторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
Скотч 12мм*10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
Скотч 48мм*66
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 упаковка
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
Олівець графітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
1 упаковка
Скріпки 33 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67555, Україна, Одеська область, с. Сичавка, вул. Цвєтаєва, буд. 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
20 упаковка
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, пр. Миру, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: юридична особа - управління, головний розпорядник бюджетних коштів. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детальна інформація - згідно документації). Документація додається окремим додатком. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2021 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 16:26
Проект договору (17) (3).docx
05 травня 2021 16:26
Оголошення (9) (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 1 906,00
UAH з ПДВ
1 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2021 09:09
Електронний підпис
13 травня 2021 09:07
Виписка .pdf.p7s
13 травня 2021 09:07
Паспорт КЛАМТ.pdf.p7s
13 травня 2021 09:07
Код Кламт).pdf.p7s
13 травня 2021 09:07
про статут.pdf.p7s
13 травня 2021 09:07
пропозиція.pdf.p7s
13 травня 2021 09:07
про сертифікати.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3323503091
Переможець 1 906,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛАМТ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3323503091
1 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 16:05
Протокол (технічна помилка) 11.06.2021.pdf зміни до договору
11 червня 2021 16:03
Договір 62.pdf зміни до договору
11 червня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 10:52
Договір №62.pdf укладений
01 червня 2021 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою на виконання вимог п.10 ч.1 ст10 Закону України «Про публічні закупівлі» під час оприлюднення договору про закупівлю за предметом закупівлі - Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) було розміщено договір без печатки Учасника, а тому допущено технічну помилку. У зв’язку з чим необхідно замінити недійсний договір.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 906,00
UAH