Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи оповіщення людей про пожежу навчального корпусу №1 та №2 Голенищівської спеціальної школи Хмельницької обласної ради
Очікувана вартість
195 697,00 UAH
UA-2021-05-05-002929-c 26e21a2f6eca4d76a2c969d5f921aad7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павліковська Людмила Антонівна

+380385995041 golenuwevo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голенищівська спеціальна школа Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22989891
Місцезнаходження: 31611, Україна , Хмельницька обл., Голенищево, вул. Центральна, 4. Чемеровецький район Хмельницька область
Контактна особа: Павліковська Людмила Антонівна
+380385995041
golenuwevo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 195 697,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 978,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи оповіщення людей про пожежу навчального корпусу №1 та №2 Голенищівської спеціальної школи Хмельницької обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31611, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, с. Голенищево, вулиця Центральна, - навчальний корпус №1 та №2 Голенищівської спеціальної школи Хмельницької обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи (надану послугу) на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника на протязі 5-ть робочих днів Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2021 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 12:20
4.4. Додаток 4.doc
05 травня 2021 12:20
4.3. Додаток 3 Проект Договору.docx
05 травня 2021 12:20
4.2. Додаток 2.docx
05 травня 2021 12:20
4.1. Додаток 1.doc
05 травня 2021 12:20
4. Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 травня 2021 16:45
Дата відповіді: 12 травня 2021 17:53
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. В даному випадку огляд об’єкту в період уточнень обумовлено для потенційних Учасників як період за який у повному об’ємі оглянути обсяги робіт на об’єкті та завчасній (у період уточнень) підготовці своєї пропозиції. У зв’язку із скороченими строками проведення спрощеної закупівлі та відсутності нормативного регулювання щодо обмеження терміну певними часовими рамками періоду для такого огляду об’єкта Замовником встановлено відповідну вимогу. Тобто, для своєчасної та належної підготовки пропозиції Учасником.
Дякуємо за звернення.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 травня 2021 16:48
Дата відповіді: 12 травня 2021 17:53
Шановний Замовник, у ТД наявна вимога: декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику. Зазначена вимога є дискримінаційою! На стадії участі в закупівлі в у часників немає гарантії, що він буде переможцем в даній закупівлі, а для оформлення даної декларації потрібно витратити певні грошові кошти та мати відповідно в запасі як мінімум 15 днів. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпек, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». У звязку з вищевикладеним звертаємо вашу увагу та вимагаємо видалити вимогу щодо декларації. адже відповідно до нори чинного законодавства вона подається за 5 РОБОЧИХ ДНІВ днів до моменту початку виконання робіт або експлуатації машин і механізмів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: Відповідно до чинного законодавства декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності.
Відповідно до встановленої вимоги «декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику» тобто дана Деклараця повинна бути іменована Замовнику.
Таким чином, декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами іменовано Замовнику надає суб’єкту господарювання право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі подання декларації.
Виходячи із вище наведеного, дана вимога жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створюють умов за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі так як не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за звернення.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 травня 2021 16:50
Дата відповіді: 12 травня 2021 17:57
Доброго дня. Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання листа погодження від органу ДСНС України про включення до складу комісії. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду послуг з монтажу системи оповіщення людей про пожежу, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем оповіщення людей про пожежу.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування системи оповіщення людей про пожежу і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Що стосується часових строків, то будь-який потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" 191 560,97
UAH з ПДВ
191 560,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2021 21:04
Електронний підпис
14 травня 2021 20:59
Проект Договору.pdf
14 травня 2021 20:51
Електронний підпис
14 травня 2021 20:50
Сертифікат БЖ 1230.pdf
14 травня 2021 20:50
Сертифікат гучномовці.pdf
14 травня 2021 20:50
Сертифікат оповіщувач.pdf
14 травня 2021 20:50
Сертифікат на ППКП.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист ДСТУ, ГОСТ.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист ознайомлення.pdf
14 травня 2021 20:50
Істотні умови.pdf
14 травня 2021 20:50
Контроль операцій.pdf
14 травня 2021 20:50
Довідка бухгалтер.pdf
14 травня 2021 20:50
Зниження ціни.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист ДСНС.pdf
14 травня 2021 20:50
Довіреність Замовнику.pdf
14 травня 2021 20:50
Довідка ДПС.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист витрати.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист охорона праці.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист довкілля.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист застава.pdf
14 травня 2021 20:50
Акт обстеження.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист - відгук ХБМК.pdf
14 травня 2021 20:50
Диплом Василишин П.П..pdf
14 травня 2021 20:50
Диплом Маковський В.М..pdf
14 травня 2021 20:50
Дзюбецький Д.В. - 2 стор..png
14 травня 2021 20:50
Дзюбецький Д.В. - 1 стор..png
14 травня 2021 20:50
Диплом Дерус Д.Л. 4.jpg
14 травня 2021 20:50
Диплом Дерус Д.Л. 3.jpg
14 травня 2021 20:50
Диплом Дерус Д.Л. 2.jpg
14 травня 2021 20:50
Диплом Дерус Д.Л. 1.jpg
14 травня 2021 20:50
Персональні дані.pdf
14 травня 2021 20:50
Ліцензія.pdf
14 травня 2021 20:50
Ліцензійний реєстр.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист з кодом Статут.pdf
14 травня 2021 20:50
Голенищево.imd
14 травня 2021 20:50
Лист погодження ТЗ.pdf
14 травня 2021 20:50
Лист ТЗ.pdf
14 травня 2021 20:50
Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
Переможець 191 560,97
UAH з ПДВ
17 травня 2021 14:11

Документи

17 травня 2021 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
191 560,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 22:11
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 09:43
Договір укладений
25 травня 2021 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 191 560,97
UAH