Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ганчірка для прибирання (салфетка автомобільна), код ДК 021: 2015 - 39520000-3 "Готові текстильні вироби".
Очікувана вартість
525,00 UAH
UA-2021-05-05-002837-a 98068e3e9d0a46ce9a6f60811945fa16
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Ганчірка для прибирання (салфетка автомобільна), код ДК 021: 2015 - 39520000-3 "Готові текстильні вироби".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Ганчірка для прибирання (салфетка автомобільна), код ДК 021: 2015 - 39520000-3 "Готові текстильні вироби".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок постачальника протягом 7 робочих днів після отримання товарів відповідно до взятого бюджетного зобов'язання ( ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 травня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 14:46
ЗВІТ ПРО ДОГОВІР .docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Плахотник Микола Степанович
#2160005597
Переможець 525,00
UAH
05 травня 2021 14:50

Документи

05 травня 2021 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:00
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 525,00
UAH