Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технагляд за роботами по об'єкту -“Підвищення енергоефективності громадських будівель у м. Кременчук Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 36 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЗДО 36) (м. Кременчук, вулиця Київська, 99-А) ”, здійснення капітального ремонту
Очікувана вартість
101 277,27 UAH
UA-2021-05-05-001444-a 3e55b76017ee40508f8b2a3c40c363a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорноіван

+380677745050 ch_marie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МУНІЦИПАЛЬНА ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41825801
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Генерала Жадова, буд.12
Контактна особа: Марина Чорноіван
+380677745050
ch_marie@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 101 277,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 012,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


1 об"єкт

1 об"єкт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технагляд за роботами по об'єкту -“Підвищення енергоефективності громадських будівель у м. Кременчук Кременчуцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 36 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЗДО 36) (м. Кременчук, вулиця Київська, 99-А) ”, здійснення капітального ремонту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Київська,99-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата після надання Акту прийому-здачі етапу виконаних послуг з технагляду по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 11:48
Додаток 4 ЗДО 36.rtf
05 травня 2021 11:48
Додаток 2 ЗДО 36.doc
05 травня 2021 11:47
Додаток 1 ЗДО 36.docx
05 травня 2021 11:47
ОГОЛОШЕННЯ ТЕХНАГЛЯД ЗДО 36.docx
05 травня 2021 11:47
ДОГОВІР_тех_нагляд ЗДО 36.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків
Дата подання: 11 травня 2021 16:54
Дата відповіді: 11 травня 2021 17:28
Доброго дня! До якого класу наслідків (відповідальності) належить об'єкт щодо закупівлі?
Відповідь: СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КВП "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА") 100 440,00
UAH з ПДВ
100 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 14:35
Електронний підпис
18 травня 2021 14:34
Додаток 2.pdf
18 травня 2021 14:34
Кошторис 36.pdf
18 травня 2021 14:34
Додаток 4 36.pdf
18 травня 2021 14:34
ДОГОВІР 36.pdf
18 травня 2021 14:34
Додаток 1 ЗДО 36.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КВП "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА")

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КВП "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА")
#04057617
Переможець 100 440,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 11:38

Документи

19 травня 2021 11:38
Електронний підпис
19 травня 2021 11:38
ЗДО 36-Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КВП "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА")
#04057617
100 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 11:38
Електронний підпис
19 травня 2021 11:38
ЗДО 36-Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 13:45
21 ЗДО 36.PDF зміни до договору
01 грудня 2023 13:45
21 ЗДО 36.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 16:43
21 ЗДО 36.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 08:44
договір ЗДО 36.pdf укладений
25 травня 2021 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору про надання послуг з технагляду до 31.12.2023 р. Контракт на виконання будівельних робіт з Хамовником до 31.12.2023 р.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Закону України "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 08.11.2023 № 3429-IX, а також відсутність достатнього фінансування Проєкту «Підвищення енергоефективності громадських будівель у м. Кременчук» (надалі – Проєкт) Європейським Банком Реконструкції та Розвитку унеможливлює своєчасне виконання робіт по Проєкту. Сторони, керуючись умовами та положеннями даного Договору та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовились продовжити термін дії даного Договору до 31 грудня 2024 року, що є достатнім для надання послуг з технічного нагляду за роботами на об’єктах Проєкту в повному обсязі. Зазначені зміни до договору оформлені підписанням додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML