Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
М'ясопродукти
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-05-04-000025-a ac91ff1884094832aea057e5b3ff938d
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Танов Іван Васильович

380932205161
380969622835
zatoka@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр "Затока" МВС України
Код ЄДРПОУ: 14317166
Місцезнаходження: 67772, Україна , Одеська обл., Затока, Вокзальна, 70
Контактна особа: Танов Іван Васильович
380932205161, 380969622835
zatoka@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 травня 2021 13:08
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Ковбаса варена, Сосиски, Сардельки, Ковбаса напівкопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67772, Україна, Одеська область, смт.Затока, Вокзальна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки товару на підставі підписаної накладної (або видаткової накладної). Розрахунки здійснюються за рахунок коштів державного бюджету України, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2021 12:28
Електронний підпис
04 травня 2021 12:27
Проєкт договору-Додаток 4.docx
04 травня 2021 12:18
ТД мясопродукти -14317166.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 05 травня 2021 10:13
Дата відповіді: 05 травня 2021 14:12
В Додатку 3 "Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі", спочатку Ви вказуєте що: Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим державним стандартам або ТУ виробника. А далі в Додатку 3, в пункті - Вимоги, Ви вимагаєте від Учасника: у складі цінової пропозиції повинен надати гарантійний лист на відповідність запропонованого ним товару вимогам. Який товар саме можливо пропонувати? Та в кількісних характеристиках у Вас вказано Сардельки , Сосиски 1с – 900 кг.; Скільки саме Сардельок в кг та сосисок в кг ви маєте за потребою окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В Додатку 3 "Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі" Замовник вказує на то, що Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим державним стандартам або ТУ виробника. А в пункті - Вимоги, ми вимагаємо від Учасника надати гарантійний лист на відповідність запропонованого ним товару вимогам ДСТУ та своєчасної доставки в медичний реабілітаційний центр.

В кількісних характеристиках Замовником вказано загальну кількість Сардельок і сосисок – 900 кг. Точну кількість в розрізі не представляється можливим визначити заздалегідь, різновид буде визначатись за фактом прибуття відпочиваючих в залежності від вікових критеріїв прибулих і дієтичних напрямків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 115 146,00
UAH з ПДВ
115 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛНАР" 119 388,00
UAH з ПДВ
117 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛАН 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

13 травня 2021 21:04
Електронний підпис
13 травня 2021 21:02
Технічна частина.pdf
13 травня 2021 21:02
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 травня 2021 18:17
Електронний підпис
12 травня 2021 18:15
цінова пропозиція.PDF
12 травня 2021 18:15
Статут.PDF
12 травня 2021 18:15
проект договору.PDF
12 травня 2021 18:15
Мед. книжки.PDF
12 травня 2021 18:15
Лист-згода з умовами.PDF
12 травня 2021 18:15
Загальні відомості.PDF
12 травня 2021 18:15
Договір дератизації.PDF
12 травня 2021 18:15
Договір дезінфекції.PDF
12 травня 2021 18:15
Гарантійний лист.PDF
12 травня 2021 18:15
Витяг.PDF
12 травня 2021 18:15
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

ТОВ "КОЛНАР"

ТОВ АЛАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
Переможець 115 146,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 12:24

Документи

19 травня 2021 12:24
Електронний підпис
19 травня 2021 12:23
протокол-намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
115 146,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 12:24
Електронний підпис
19 травня 2021 12:23
протокол-намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:20
договор1513.pdf укладений
31 травня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 16:34
Почтове Повидомл Одеса.pdf укладений
16 червня 2021 16:32
повідомлення_1513 Одеса.pdf укладений
16 червня 2021 16:31
проток 1513.pdf укладений
16 червня 2021 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 078,75
UAH (в тому числі ПДВ 346,46 UAH)
Причини розірвання договору: У порушення вимог ст..44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості продуктів харчування», при поставці товарів Постачальником не дотримуються санітарні та гігієнічні вимоги до транспортних засобів, не забезпечується товарне сусідство та температурний режим. 10 червня 2021 року Постачальнику рекомендованим листом направлено повідомлення про розірвання договору. Відповідно п.6.2.1. укладеного договору "Договір вважається розірваним через 5 календарних днів від дати направлення Учаснику рекомендованого листа-повідомлення".