Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» на проспекті Волі, 66а, м. Луцьк (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 676 000,00 UAH
UA-2021-04-30-005979-b ● 21a71d47d0b248b4aecd84fe4b1efd44
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20122722 |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, 43010, Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А |
Контактна особа: |
Сметюх Ольга +380504381007 policlinika_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 23:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 1 676 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Поточний ремонт приміщень комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» на проспекті Волі, 66а, м. Луцьк (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Детально викладено в "Тендерна документація (нова редакція) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pdf"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт приміщень комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» на проспекті Волі, 66а, м. Луцьк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість наданих послуг (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи з поточного ремонту. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимогу пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Тендерної документації. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2021 22:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2021 22:17 |
Перелік змін від 08.05.2021 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pd.zip | |
09 травня 2021 22:17 |
Тендерна документація (нова редакція) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний .zip | |
30 квітня 2021 23:48 |
Проект договору (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pdf.zip | |
30 квітня 2021 23:48 |
Тендерна документація (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pdf.zip |
09 травня 2021 22:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 травня 2021 22:17 |
Перелік змін від 08.05.2021 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pd.zip
|
|||
09 травня 2021 22:17 |
Тендерна документація (нова редакція) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний .zip
|
|||
30 квітня 2021 23:48 |
Проект договору (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pdf.zip
|
|||
30 квітня 2021 23:48 |
Тендерна документація (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pdf.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація для потенційних учасників!
Дата подання: 06 травня 2021 09:31
Дата відповіді: 06 травня 2021 10:07
Шановні комерсанти, якщо хтось про щось домовлявся із Слабенком - будьте обережні. Ця абізяна бреше і не виконує обіцянок. На власному досвіді переконалась.
Відповідь: Повідомляємо Вас, що у випадку продовження Вами здійснення неправомірних дій та розміщення інформації на торговому електронному майданчику smarttender.biz, яка не стосується питань закупівель, нами буде вжито заходів для блокування вашого доступу до зазначеної програми та притягнення Вас до передбаченої Законом відповідальності.
Вже заблокували....
Дата подання: 06 травня 2021 19:37
Дата відповіді: 09 травня 2021 21:55
Вихожу на связь на запасному каналі, люб'язно наданому ФБР. Сашко Слабенко чув, шо амеріканці зараз будуть жарить карупційонерів в хвост і в гриву?
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Поточний ремонт приміщень комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» на проспекті Волі, 66а, м. Луцьк (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 06.05.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". При чому файли з тендерною документацією та проектом договору складені (оформлені), з дотриманням вимог Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання (наказ Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5).
Відповідно до норм Закону, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю. Додатково Тендерна документація (у новій редакції) оприлюднюється у хронологічному порядку відповідно до внесених змін до неї згідно зі статтями 10 та 24 Закону. З метою уникнення подвійних тлумачень (суперечностей) інформації та вимог Тендерної документації, зважаючи на відсутність підстав і потреби для внесення змін до Тендерної документації, для забезпечення об'єктивності та неупередженості процесу організації та проведення відкритих торгів, нами оприлюднено Тендерну документацію шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель та приєднання файлу з Тендерною документацією в одному екземплярі в редакції, яка належним чином затверджена тендерним комітетом.
Таким чином, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація та Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Тому правові підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Поточний ремонт приміщень комунального підприємства «Луцький центр первинної медичної допомоги» на проспекті Волі, 66а, м. Луцьк (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 06.05.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення:
Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". При чому файли з тендерною документацією та проектом договору складені (оформлені), з дотриманням вимог Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання (наказ Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5).
Відповідно до норм Закону, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю. Додатково Тендерна документація (у новій редакції) оприлюднюється у хронологічному порядку відповідно до внесених змін до неї згідно зі статтями 10 та 24 Закону. З метою уникнення подвійних тлумачень (суперечностей) інформації та вимог Тендерної документації, зважаючи на відсутність підстав і потреби для внесення змін до Тендерної документації, для забезпечення об'єктивності та неупередженості процесу організації та проведення відкритих торгів, нами оприлюднено Тендерну документацію шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель та приєднання файлу з Тендерною документацією в одному екземплярі в редакції, яка належним чином затверджена тендерним комітетом.
Таким чином, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація та Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Тому правові підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-05-29-000002 • e04fb838b4af422e809e51c34070c027
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-05-29
•
15:29
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Порушення відміни закупівлі.
Рішення відміни закупівлі і не визнання пропозиції ФОП Тараймович Богдан Олександрович виграшною, порушує чинне Законодавство.
Цитата ЗУ Про публічні закупівлі "Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі:1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;". Згідно протокольного рішення Замовника опублікованого в системі Прозоро причиною відміни є відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів та послуг. Хочемо зауважити, що при відміні закупівлі згідно Закону обов'язковим є: "3. Про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації."
Пояснення Замовника причини відміни закупівлі: "Відповідно до рішення №10/88 від 28.04.2021р. «Про реорганізацію комунальних підприємства охорони здоров'я Луцької міської територіальної громади (центрів первинної допомоги)», у зв'язку з реорганізацією підприємства та неможливістю завершення поточного ремонту до 01.08.2021, здійснивши перерозподіл коштів, шляхом виконання додаткового аналізу потреб установи, керуючись пунктом 1 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про відміну тендеру у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг з поточного ремонту, що становить предмет закупівлі."
З вище вказаного виходить, що причиною відміни є реорганізація підприємства ві 28.04.2021р. . Хочемо Вам зауважити, що закупівлю Замовник оголосив 30.04.2021р. на два дні пізніше після реорганізації, оскільки Замовник, як комунальне підприємство не можете оголосити Закупівлю без виділення і закріплення на це коштів, то робимо висновок, що реорганізація підприємства не могла жодним чином вплинути на організацію і проведення Закупівлі. Якщо б це було так, то Замовник б не оголосив закупівлю взагалі.
Хочемо зауважити Замовник прийняли рішення після проведення Аукціону в останній день прийняття рішення, що лише підтверджує те, що причин відміни закупівлі не було і не має.
Наголошуємо Вам і те, що відміна Закупівлі по причині " відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів та послуг " забороняє Вам до кінця поточного року проводити будь-які закупівлі з ремонту Вашого підприємства (внесення змін , зміна назви, вид ремонту - теж не дозволяє згідно Закону Вам провести процедуру).
З вище сказаного просимо Вас провести перевірку даної закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 041 183,47
UAH з ПДВ
|
980 942,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРОМБУД-5" |
1 057 046,00
UAH з ПДВ
|
980 942,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Семенюк Андрій Юрійович |
1 154 573,00
UAH з ПДВ
|
980 943,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Артбудстиль |
1 340 678,00
UAH з ПДВ
|
1 340 678,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2956810876 |
Очікує рішення |
980 942,97
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 13:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 22:43 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 04 червня 2021 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення №10/88 від 28.04.2021р. «Про реорганізацію комунальних підприємства охорони здоров'я Луцької міської територіальної громади (центрів первинної допомоги)», у зв'язку з реорганізацією підприємства та неможливістю завершення поточного ремонту до 01.08.2021, здійснивши перерозподіл коштів, шляхом виконання додаткового аналізу потреб установи, керуючись пунктом 1 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про відміну тендеру у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг з поточного ремонту, що становить предмет закупівлі. |
Документи:
24 травня 2021 22:43
|
Електронний підпис |
24 травня 2021 22:42
|
Інформація про відміну тендеру (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).pdf.zip |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-04-30-005979-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Незаконна відміна закупівлі
Шановний Замовник.
Ваше рішення відміни закупівлі і не визнання пропозиції ФОП Тараймович Богдан Олександрович виграшною, порушує чинне Законодавство.
Причина: Період оскарження закінчився