Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля
Очікувана вартість
17 927,50 UAH
UA-2021-04-30-005851-b b3674c13181f43e6bce8581ba8d011b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629470081 uo.kpkkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629470081
uo.kpkkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 09:00
Початок аукціону: 17 травня 2021 13:53
Очікувана вартість: 17 927,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


на 2021р, Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 послуга
Послуги з сервісного технічного обслуговування та поточного ремонту автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, у Станції технічного обслуговування Учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі акту надання послуг з використанням витратних матеріалів і запчастин, протягом 30 календарних днів після підписання акту надання послуг з використанням витратних матеріалів і запчастин, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця.У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕНК РУДОЛЬФ" 17 287,43
UAH
14 490,00
UAH
Документи
ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" 17 368,00
UAH
14 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 16:13
Електронний підпис
18 травня 2021 16:12
Комерціна пропозиція.pdf
14 травня 2021 08:57
Лист гарантия.pdf.p7s
14 травня 2021 08:57
Лист гарантия 2.pdf.p7s
14 травня 2021 08:57
Коммерческое.pdf.p7s
14 травня 2021 08:57
Додаток 3.pdf.p7s
14 травня 2021 08:57
Довидка працивники.pdf.p7s
14 травня 2021 08:57
Посвідка Пенк 1.pdf
14 травня 2021 08:57
Посвідка Пенк 2.pdf
14 травня 2021 08:57
Пенк ІПН.pdf
14 травня 2021 08:57
Един.податок2.pdf
14 травня 2021 08:57
Един. податок 1.pdf
14 травня 2021 08:57
Витяг ФОП Пенк.rtf
14 травня 2021 08:57
Витяг един податок.pdf
14 травня 2021 08:57
Проект Договору.pdf
14 травня 2021 08:57
Материально Тех база.pdf
14 травня 2021 08:57
Лист згода на обробку.pdf
14 травня 2021 08:57
Лист гарантия.pdf
14 травня 2021 08:57
Лист гарантия 2.pdf
14 травня 2021 08:57
Довидка працивники.pdf
14 травня 2021 08:57
Додаток 3.pdf
14 травня 2021 08:57
Коммерческое.pdf

Публічні документи

13 травня 2021 21:37
Електронний підпис
13 травня 2021 21:37
Лист-гарантія.PDF.p7s
13 травня 2021 21:37
чп.jpg.p7s
13 травня 2021 21:37
чп2.jpg.p7s
13 травня 2021 21:37
img026 (1).jpg.p7s
13 травня 2021 21:37
img027.jpg.p7s
13 травня 2021 21:37
img028.jpg.p7s
13 травня 2021 21:37
МТБ.PDF.p7s
13 травня 2021 21:37
Персональні дані.PDF.p7s
13 травня 2021 21:37
Працівники.PDF.p7s
13 травня 2021 21:37
Проект договору.PDF.p7s
13 травня 2021 21:37
Реєстр.PDF.p7s
13 травня 2021 21:37
Гарантія на товар.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕНК РУДОЛЬФ"

ФОП "ВОВК ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕНК РУДОЛЬФ"
#2175524372
Переможець 14 490,00
UAH
21 травня 2021 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕНК РУДОЛЬФ"
#2175524372
14 490,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 16:57
ФОП Пенк Дог 48 21 ДУ 1 -зміна назви.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 12:57
Договір укладений
01 червня 2021 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 1 до договору, 1. Рішенням Маріупольської міської ради № 8/9-806 від 28.07.2021р «Про перейменування комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» та затвердження Статуту комунального підприємства» з 01.08.2021р Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» (код ЄДРПОУ 03343226) перейменовано у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» (скорочена назва КП ММР «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 03343226). Керуючись п. 10.2 та п. 10.3 Договору, на підставі державної реєстрації Статуту «Замовника» у новій редакції від 28.07.2021р, у зв’язку із перейменуванням «Замовника» у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба», зміною електронної адреси «Замовника», Сторони домовились: 1.1 По всьому тексту Договору, його додатків та Додаткових угод до договору у всіх відмінках змінити найменування «Замовника» з Комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» на Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 1.2. Внести зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: Замовник: Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 87515, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, буд 41 ЄДРПОУ 03343226 р/р UA488201720344310006000022081 в Держказначейській службі України, м.Київ Свідоцтво платника ПДВ № 200011696 ІПН 033432205815 тел. (0629) 33-51-47, 47-00-81 ел.адрес:kp.mmr.rs@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 48/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML