Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи та шафи книжкові
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-04-30-005059-b f6a9ad13e8e140979bf281612b93f264
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ричка Ольга Леонідівна

380675034104 rich.helga@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ВУВКГ
Код ЄДРПОУ: 24388032
Вебсайт: http://voda.pl.ua
Місцезнаходження: 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Контактна особа: Ричка Ольга Леонідівна
380675034104
rich.helga@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Стіл на два робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39803, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Портова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
1 шт.
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39803, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Портова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
3 шт.
Стінка офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39803, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Портова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
2 шт.
Шафа низька
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39803, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Портова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:58
Оголошення Столи та шафи.docx
30 квітня 2021 13:58
Зразок Договору на закупівлю Столи та шафи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація за місцезнаходженням
Дата подання: 05 травня 2021 15:39
Дата відповіді: 06 травня 2021 15:06
Шановний Замовнику! Просимо роз'яснити, на якій підставі Ви дискрімнуєте учасників за місцезнаходженням торгових точок. Невже це впливає на якість Товару? Наперед вдячні за відповідь.
Відповідь: Добрий день! По суті Вашого питання, повідомляємо, що згідно пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, один з яких – це наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Нерухоме майно (пункт продажу товарів) – магазин, інша торговельна точка, що розташовані в окремому приміщенні, будівлі або їх частині, і мають торговельний зал для покупців або використовують для торгівлі його частину, оптова база, склад-магазин, інші приміщення, що використовуються для здійснення оптової торгівлі за готівку, інші готівкові платіжні засоби та з використанням платіжних карток.
Також умовами закупівлі передбачено неодноразовий виїзд працівників учасника на підприємство для замірів, а також для збірки меблів.
Така вимога – це можливість замовника переконатися, що учасник може забезпечити правильне зберігання товару та своєчасне прибуття працівників. Вказана відстань є оптимальною та розрахована з урахування витрат часу на доставку товару та працівників.
Разом з тим, повідомляємо, що Замовником в повній мірі дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звернувшись до відкритих джерел (Google maps), в радіусі 30 та менше кілометрів від місця розташування Замовника наявні щонайменше 10 потенційних учасників.
Практика АМКУ щодо дискримінації за місцезнаходженням
Дата подання: 06 травня 2021 15:14
Дата відповіді: 07 травня 2021 14:13
Шановний Замовнику! Чи ознайомлені Ви з практикою АМКУ щодо таких кейсів?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за поставлене питання. Замовник знайомий з практикою АМКУ і діє в правовому полі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС ТРЕЙД" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2021 13:48
Електронний підпис
12 травня 2021 13:48
8 Довідка МВС.pdf.p7s
12 травня 2021 13:48
8 Довідка МВС.pdf
12 травня 2021 13:48
2. Довідка про майно.jpg.p7s
12 травня 2021 13:48
2. Довідка про майно.jpg
12 травня 2021 13:48
2 Договір оренди.pdf.p7s
12 травня 2021 13:48
2 Договір оренди.pdf
12 травня 2021 13:48
17 Сертифікати.pdf.p7s
12 травня 2021 13:48
17 Сертифікати.pdf
12 травня 2021 13:48
17 Висновок Меблі.pdf.p7s
12 травня 2021 13:48
17 Висновок Меблі.pdf
12 травня 2021 13:48
12 Витяг.pdf.p7s
12 травня 2021 13:48
12 Витяг.pdf
12 травня 2021 13:48
10 Статут.pdf.p7s
12 травня 2021 13:48
10 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС ТРЕЙД"
#40190730
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС ТРЕЙД"
#40190730
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 13:31
Альбатрос Трейд ТОВ № 213-2021 від 20.05.2021.pdf укладений
20 травня 2021 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 15 липня 2021
Сума оплати за договором: 145 182,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 197,00 UAH)