Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту «Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля») за адресою м. Вінниця, вул. С. Зулінського,9 (коригування 2) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
2 538 815,89 UAH
UA-2021-04-30-004859-b 6c36ad941ef44de2b48d3db6b612b4b1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куделя Володимир Вікторович

380677829412 vinoblagrolis@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс"
Код ЄДРПОУ: 31128012
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, СЕРГІЯ ЗУЛІНСЬКОГО, будинок 9
Контактна особа: Куделя Володимир Вікторович
380677829412
vinoblagrolis@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ОБГРУНТУВАННЯ
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Для виконання робіт згідно об’єкту замовником було укладено у 2019 році договір підряду з ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ", яке виконувало роботи згідно вказаного об’єкту «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту "Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля") за адресою м.Вінниця, вул. С. Зулінського, 9 (І Черга) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва». На даний момент неможливо завершити роботи з Нового будівництва адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту "Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля") за адресою м.Вінниця, вул. С. Зулінського, 9 (І Черга), та ввести об’єкт в експлуатацію, оскільки під час виконання робіт, було виявлено, що необхідно здійснити коригування проекту:
Адміністративна будівля:
- заміну типу покрівлі;
- часткова зміна архітектурно-планувальних рішень;
- влаштування сходів на відмітку +8,750.
Будівля охорони:
Заміна форми будівлі на круглу.
Загальна площа- 18,8м2.
Врахувати додаткові роботи, які не були передбачені попереднім проектом.
Отож, для введення об’єкту в експлуатацію виникли додаткові аналогічні роботи, які не були передбачені в початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для реалізації проекту в сукупності. Дані роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
У зв’язку з тим, що об’єкт робіт, ще не введено в експлуатацію і на території будівельного майданчику досі знаходяться завезені Підрядником матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які можуть забезпечити виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування. В той же час роботи виконуються згідно погоджених із замовником проектних та технологічних рішень, з використанням певних матеріалів та обладнання. Крім цього, заміна Підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до відстрочення введення в експлуатацію об’єкта. Якщо нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту "Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля") за адресою м.Вінниця, вул. С. Зулінського, 9, не буде введено в експлуатацію в найближчий час, то можливе пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів об’єкта, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи на будівництві вказаного об’єкту, надасть можливість завершити виконання робіт по даному об’єкту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому.
Отже, в цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно ч.2 ст.13 Закону, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Таким чином, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту "Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля") за адресою м.Вінниця, вул. С. Зулінського, 9 (коригування 2)», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 2 538 815,89 (Два мільйони п’ятсот тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятнадцять гривень, 89 коп.) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (з урахуванням всіх змін та доповнень), укладеного за результатами проведення тендера – UA-2019-09-30-000550-a, а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Додатки: робочий проект, копія експертного звіту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 11 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту «Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля») за адресою м. Вінниця, вул. С. Зулінського,9 (коригування 2) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво адміністративної будівлі з вхідною групою (в рамках реалізації проекту «Подільський зоопарк як центр сімейного дозвілля») за адресою м. Вінниця, вул. С. Зулінського,9 (коригування 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. С. Зулінського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата* робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3; Місце знаходження замовника: 21022, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ ЗУЛІНСЬКОГО, будинок 9; Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - розпорядник бюджетних коштів; Вид закупівлі – передбачений абз. 2 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

30 квітня 2021 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОДСОЮЗ"
#31836293
Переможець 2 538 815,89
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 14:15

Документи

30 квітня 2021 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОДСОЮЗ"
#31836293
2 538 815,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:37
дод.угод 1 до дог1205.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 15:30
Локальні кошториси.pdf укладений
17 травня 2021 15:29
договірна ціна.pdf укладений
17 травня 2021 15:29
Договір.pdf укладений
17 травня 2021 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з відсутністю фінансування Замовника у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 12/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML