Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робочі рукавиці
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2021-04-30-004441-b e46048daf94c4f92a10471a4deb617ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Влащенко Ірина Миколаївна

0462654567 I.VLASCHENKO@ENERGY.CN.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22815333
Вебсайт: https://chernihivoblenergo.com.ua
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ ГОНЧА, будинок 40
Контактна особа: Влащенко Ірина Миколаївна
0462654567
I.VLASCHENKO@ENERGY.CN.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 10:00
Початок аукціону: 18 травня 2021 15:53
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 19500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пар.
Рукавички трикотажні утеплені з латексним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
150 пар.
краги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
400 пар.
рукавички діелектричні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 19500 UAH
Форма підтвердження: документ
30 квітня 2021 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:20
Технічні вимоги.docx
30 квітня 2021 13:20
Проект договору.docx
30 квітня 2021 13:20
Оголошення_Рукавиці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зразки товару
Дата подання: 04 травня 2021 14:49
Дата відповіді: 05 травня 2021 12:35
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі оформлено у відповідності до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА 526 500,00
UAH з ПДВ
521 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" 625 239,00
UAH з ПДВ
625 239,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 травня 2021 09:31
Електронний підпис
14 травня 2021 09:31
Nakaz (1).zip.p7s
14 травня 2021 09:31
Nakaz (1).zip
14 травня 2021 09:31
Dovirenist_Nazarenko.zip.p7s
14 травня 2021 09:31
Dovirenist_Nazarenko.zip
14 травня 2021 09:31
Bank_licenzia.zip.p7s
14 травня 2021 09:31
Bank_licenzia.zip
14 травня 2021 09:31
1. 205681_Г_1518.zip.p7s
14 травня 2021 09:31
1. 205681_Г_1518.zip
14 травня 2021 09:31
Оголошення_Рукавиці (1).pdf
14 травня 2021 09:31
Висновок СЕС.pdf.p7s
14 травня 2021 09:31
Висновок СЕС.pdf
14 травня 2021 09:31
Уставні ЧПА.zip.p7s
14 травня 2021 09:31
Уставні ЧПА.zip
14 травня 2021 09:31
Паспорт ЧПА.rar.p7s
14 травня 2021 09:31
Паспорт ЧПА.rar
14 травня 2021 09:31
довідки ЧПА.pdf.p7s
14 травня 2021 09:31
довідки ЧПА.pdf

Публічні документи

13 травня 2021 15:26
Електронний підпис
13 травня 2021 15:25
Пропозиція.pdf
13 травня 2021 15:25
Гарантія 1386-21.pdf
13 травня 2021 15:25
Ліцензія.pdf
13 травня 2021 15:25
Технічні вимоги.pdf
13 травня 2021 15:25
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
13 травня 2021 15:25
Технічна частина.pdf
13 травня 2021 15:25
Гарантія 1386-21.pdf.p7s.p7s
13 травня 2021 15:25
Проєкти договорів.pdf
13 травня 2021 15:25
Довіреність Лимар С.А..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

1. 205681_Г_1518.zip

ТОВ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 1386-21.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВА АЛІНА СЕРГІЇВНА
#3509302388
Відхилено 521 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
Переможець 625 239,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 14:44

Документи

24 травня 2021 14:37
Електронний підпис
24 травня 2021 14:36
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
625 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:51
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 09:54
Договір.pdf укладений
27 травня 2021 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 615 411,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 568,50 UAH)