Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярські товари)
Очікувана вартість
50 375,92 UAH
UA-2021-04-30-004258-b a082b35b7d274c0cae0d13955d1d59fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 20 травня 2021 13:55
Очікувана вартість: 50 375,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1763 штуки
папір та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2021 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:17
документація_канцтовари_.docx
30 квітня 2021 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:17
документація_канцтовари_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 30 квітня 2021 17:41
Дата відповіді: 05 травня 2021 09:28
Доброго дня. Будуть розглядатись аналоги ТМ по всім позиціям?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник,згідно умовам оголошення будуть розглядатись аналоги по всім позиціям.
Срок поставки
Дата подання: 12 травня 2021 12:02
Дата відповіді: 12 травня 2021 12:34
Добрый день. у Вас прописано в ТД срок поставки до 31.05.2021р. Аукцион еще не определен, согласно Закону Украины о публичных закупках ст.14 (Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.)) Как можно уложиться в такие сроки поставки?? Спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розгляд пропозицій та укладання договору відбудеться в максимально скорочений термін, та відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник - переможець повинен виконати умови Замовника по наданій заявці в дуже короткий термін. Учасникам слід врахувати усі вимоги Замовника згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, усі інші умови можуть бути скориговані в договорі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 45 895,26
UAH з ПДВ
45 895,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 48 389,34
UAH з ПДВ
48 389,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 12:26
Електронний підпис
17 травня 2021 12:25
Договір канц. 2020 р..pdf
17 травня 2021 12:25
Тендерна пропозиція.pdf
17 травня 2021 12:25
Установчі документи.pdf

Публічні документи

17 травня 2021 14:26
лист-відгук.pdf
17 травня 2021 14:26
Виписка.PDF
17 травня 2021 14:26
лист-згода17052021.pdf
17 травня 2021 14:26
специф17052021.pdf
17 травня 2021 14:26
ЄДРПОУ.PDF
17 травня 2021 14:26
Устав 2020.PDF
17 травня 2021 14:26
видат. накл. договір.rar
17 травня 2021 14:26
Протокол зборів.pdf
17 травня 2021 14:26
цінова пропоз17052021.pdf
17 травня 2021 14:26
проект договору17052021.pdf
17 травня 2021 14:26
Витяг 2.01.2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 45 895,26
UAH з ПДВ
20 травня 2021 16:46

Документи

20 травня 2021 16:46
Електронний підпис
20 травня 2021 16:45
протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
45 895,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2021 16:46
Електронний підпис
20 травня 2021 16:45
протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 17:11
К-21-1.pdf укладений
26 травня 2021 17:10