Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект обладнання для визначення пестицидів у зразках продукції (Газовий хроматограф Clarus 590 GC або еквівалент – в комплекті) за ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори»
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2021-04-30-003329-b ● 28901c2752c94191967af016cf7947f5
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 04725987 |
Вебсайт: | http://poltavastandart.org |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ДУХОВА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Михайло Олександрович Котляр +380504049919 tender@standart.pl.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для визначення пестицидів у зразках продукції (Газовий хроматограф Clarus 590 GC або еквівалент – в комплекті) за ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36029, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Вузька,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
—
30 червня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 50 | |
Поставка товару | 50 % вартості товару - виплачуються протягом календарного року, рівними частинами з дати постачання комплекту (в повному обсязі) та підписання видаткової накладної /ТТН, але в будь-якому випадку до 31.12.2021 року. | Пiсляоплата | 160 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 12:07 |
ТД 30.04.21.pdf | |
30 квітня 2021 12:07 |
форми ТД.docx | |
30 квітня 2021 12:07 |
Оголошення 30.04.21.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки поставки комплекту обладнання
Дата подання: 05 травня 2021 22:24
Відповідно до Додатку №3 Тендерної документації строки поставки комплекту обладнання складають до 30.06.2021р. З врахуванням строків проведення тендерної процедури та термінів підписання договору відповідно до Закону України Про публічні закупівлі на поставку обладнання залишається період, менший ніж місяць.
Дане обладнання виробляється на замовлення під конкретні вимоги Замовника до комплектації. Стандартний для галузі термін виробництва подібного комплекту обладнання на заводах-виробниках становить до 90 днів. Також на транспортування обладнання в Україну, проходження митного контролю та на поставку комплекту на склад Замовника потрібний ще додатковий час.
Більше того, у даній комплектації обладнання є детектор електроного захвату (ЕЗД) Даний детектор у своїй будові має джерело іонізуючого випромінення. Відповідно до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та Технічного регламенту закритих джерел іонізуючого випромінювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. N 1382 ( 1382-2007-п ) подібні прилади підлягають ліцензуванню та відповідній реєстрації для ввезення його Україну та перевезення в межах країни. Дотримання цих норм та вимог потребує додаткового часу , що в сумі може складати до 40 днів.
Відповідно до вищевикладеного просимо Вас подовжити термін поставки обладнання до 140 днів від дати підписання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Технічні характеристики
Дата подання: 05 травня 2021 22:36
2. У Додатку 3 Тендерної документації міститься кілька вимог, що є дискримінаційними та обмежують участь інших виробників у закупівлі або є незрозумілими (недоречними) для аналізу пестицидів. Нижче наведен перелік вимог Тендерної документації та відповідних зауважень :
1 У п.1.10 Додатку 3 зазначено, що у програмному модулі повинна бути можливість задання лінійної (см/сек) швидкості. У жодній стандартній методиці для визначення пестицидів не вказується лінійна швидкість. Ця вимога є дискримінаційною та не відповідає зазначеному застосуванню приладу, тому просимо Вас видалити вимогу з заданням лінійної (см/сек) швидкості з Технічного завдання.
2 У п.1.13 Додатку 3 вказані характеристики Генератору азоту, такі як тиск та потік, але не вказано необхідну чистоту азоту. Просимо вказати даний параметр, оскільки він є суттієвим для вибору моделі генератору, що буде пропонуватися.
3 У п.2.2.7. Додатку 3 вказано, що комплект ГХ має включати 2 капілярні колонки для розділення пестицидів, що різняться між собою товщиною плівок та полярністю фаз і під’єднуються до випаровувача за допомогою спеціального конектора, який запезпечить стабільність термопневматичних показників системи. Але оскільки колонки відрізнятимуться за своїми параметрами, вони матимуть різний пневматичний опір і тому різну швидкість потоку, що постійно буде змінюватись в процесі роботи з такими брудними матрицями, як харчові продукти. Це призведе до нестабільності кількісних та якісних результатів. На нашу думку, валідація такого інструментального методу буде значно ускладнена або взагалі неможлива.
Зазвичай на практиці використовують або розділення потоку після колонки, або одночасне введення зразків у 2 випаровувача та детектування на 2-х детекторах.
Слід також зауважити , що будь-який варіант розділення проби на два детектори погіршує межі визначення методики, що є небажаним, зважаючи на світову тенденцію постійного зниження допустимих меж вмісту пестицидів та інших небезпечних речовин у харчових продуктах.
На нашу думку, потрібно додати до комплектації приладу, як мінімум, один випаровувач і, бажано, ще один автоінжектор, щоб забезпечити можливість одночасного введення зразків у прилад. Це відповідно покращить межі визначення пестицидів і забезпечить високу продуктивність приладу.
4 У п. 2.2.8 та 2.2.9.Додатку 3 прописані характеристики детекторів і зазначено, що їх максимальна температура має бути 450С, дана вимога є конструкційною особливістю саме цих моделей детекторів (Clarus) та не має впливу на істотні характеристики детекторів, такі як чутливість та лінійний діапазон і, отже, на результати аналізу. Щоб не допустити дискримінації учасників, просимо у даних пунктах зазначити, що максимальна температура електронно захватного детектору та азот-фосфорного детектору має бути 400С.
5. У п. 2.2.9 Додатку 3 вказано, що «Роздільна здатність має бути не гіршою, ніж 50 000:1 для N/С й 10:1 для Р/ N» Дана характеристика є специфічною для вказаного у Тендерній документації виробника, та не специфікується іншими виробниками, тому ми вважаємо цю вимогу дискримінаційною просимо видалити її з даного пункту Технічної специфкації.
7. У п. 2.2.8 та 2.2.9, певно, є друкарська помилка. У більшості виробників лінійний становить не менше чотирьох порядків (10 у 4 ступені), а у тендерній документації вказано 104. Ця друкарська помилка значно погіршує характеристики детекторів. Просимо уточнити цю характеристику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 травня 2021 09:33 |
Кінець періоду оскарження: | 18 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 травня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | згідно з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути (некоректно оформлено технічні вимоги щодо предмету закупівлі). |
Документи:
07 травня 2021 09:33
|
Електронний підпис |
07 травня 2021 09:32
|
Протокол 46.pdf |