Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: Монтаж блискавкозахисту на об’єкті «КЗО «Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1 «ДОР» за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П’ятихатська 17, згідно ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
Очікувана вартість
4 643,21 UAH
UA-2021-04-30-002487-b 64f7e0003274464198c2ccd86cb03d52
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Маленко

+380978983278
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Вебсайт: https://ksbnrc.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Контактна особа: Любов Маленко
+380978983278,+380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 11:30
Початок аукціону: 18 травня 2021 13:17
Очікувана вартість: 4 643,21 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Додаткова закупівля в зв'язку з виділеними коштами, підстава: Рішення сесії Дніпропетровської обласної ради від 26.02.2021 № 19-4/VIII
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об’єкту: Монтаж блискавкозахисту на об’єкті «КЗО «Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1 «ДОР» за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П’ятихатська 17, згідно ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий ріг, вул. П'ятихатська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата акту наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надання послуг. Форма оплати безготівкова. Всі розрахунки за Договором проводяться у гривнях. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 09:22
Додаток 3 Проект договору.docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 1 .docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 2 .docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 4 Цінова пропозиція.doc
30 квітня 2021 11:23
Оголошення.doc
05 травня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 09:22
Додаток 3 Проект договору.docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 3 Проект договору.docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 1 .docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 2 .docx
30 квітня 2021 11:23
Додаток 4 Цінова пропозиція.doc
30 квітня 2021 11:23
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне
Дата подання: 05 травня 2021 09:25
Дата відповіді: 05 травня 2021 15:22
яким документом регламентована ваша вимога щодо надання Посвідчення про перевірку знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті. Яке відношення має даний об'єкт до робіт на висоті?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, Закон України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 14 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органами оскарження є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник. Також, звертаємо Вашу увагу, що роботи будуть проводитися на покрівлі даху 2-х поверхової будівлі. Дякуємо за увагу!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА" 4 072,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ" 4 300,00
UAH з ПДВ
4 023,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2021 15:00
Електронний підпис
13 травня 2021 14:58
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 травня 2021 10:54
Електронний підпис
12 травня 2021 10:53
Страховка.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Пропозиція 1.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Посвідчення висота 1.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Паспорт.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Лист пояснення 11.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Лист довкілля 14.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Лист 12.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
ІНН.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
ДОГОВІР.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Довідка працівник 3.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Довідка податок 3.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Довідка підпис 2.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Довідка досвіт 3.pdf.p7s
12 травня 2021 10:53
Витяг ЄДР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА"

ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЄРОВА МАРИНА СЕРГІЇВНА"
#2384519024
Відхилено 4 000,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 16:26
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2556209099
Відхилено 4 023,99
UAH з ПДВ
20 травня 2021 12:02

Документи

19 травня 2021 16:26
Електронний підпис

Документи

20 травня 2021 12:02
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій