Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація "Житлово-комунальна служба Ренійської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 37564949 |
Місцезнаходження: | 68803, Україна , Одеська обл., місто Рені, вул. Вознесенська, буд.157 |
Контактна особа: |
Георгій Кусков +380979354493 ksreni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2021 00:01 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 14:17 |
Перелік змін до ТД екскаваторне обладнання (1).docx | |
14 травня 2021 14:17 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна Документація 2021 Екскаваторне обладнання (1).doc |
14 травня 2021 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2021 14:17 |
Перелік змін до ТД екскаваторне обладнання (1).docx
|
|||
14 травня 2021 14:17 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна Документація 2021 Екскаваторне обладнання (1).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-07-000024 ● 82043e0266d044bfaa72f4e9ae2b4e0a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2021 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2021 Одеса № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.05.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.05.2021 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
6. UA-2021-04-30-001963-c 30.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Південниого офісу Держаудитслужби, були внесені зміни до тендерної документації для усунення виявлених порушень законодавства в сфері закупівель виявлених під час моніторінгу Південним офісом Держаудитслужби.
2021-05-14 14:24:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
2021-05-20 13:00:14