Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 12 275 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення Актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Підрядник не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість виконаних робіт за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит. (стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.) У випадку відсутності реєстрації Підрядником належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ.(стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.) | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 14:36 |
6924-21-ВТ_ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000015 ● 34d002056da9455a946dfc679a2e9b3c
- Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 11:34 |
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-04-30-001950-a 30.04.2021 ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (код 05425046) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 08:16:10
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-30 09:52:20
Пояснення щодо питань, поставлених Держаудитслужбою України, у запиті від 27.08.2021
Підставою для виконання робіт по заходу «Модернізація системи збудження генератора на енергоблоці №1 Рівненської АЕС» (2-етап в частині турбогенератора ТГ-2) є:
- «Комплексна (зведена) програма підвищення рівня безпеки енергоблоків атомних електростанцій», захід 35212 по «Модернізації системи збудження генератора ТГ-1,2 на енергоблоці №1».
- Програма «Заміна електротехнічного обладнання ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2021-2025 роки ПМ-Т.0.03.405-20, затверджена Ю. Шейко 30.10.2020р.
- Розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» від 04.03.2019р. №208-р «Про введення в дію «План-графіка першочергової заміни електротехнічного обладнання ВП РАЕС на 2019-2022р».
- Проектно-кошторисна документація, розроблена АТ ХІЕП згідно договору №10861/18; корегування ПКД: договір із ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" №413-20/46-122-13-20-10046 від 02.10.20.
Виконання робіт обумовлено забезпеченням потреб ВП РАЕС в частині модернізації системи збудження генератора, яка направлена на підвищення рівня безпеки блоку, продовження терміну експлуатації, надійності та ефективності.
Всі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наявні у відповідному додатку до тендерної документації (Додаток №2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі»).
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Рівненська АЕС», з урахуванням та застосуванням:
1. Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі»;
2. Проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний експертний звіт від 11.01.2020 р. № 18-0819-19 по заходу «Модернізація системи збудження генератора ТГ 1,2 на енергоблоці №1 РАЕС»;
3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за поточними цінами на трудові і матеріально-технічні ресурси, в тому числі:
• настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013;
• настанови щодо розроблення елементних кошторисних норм на будівельні роботи ДСТУ-Н Б Д.1.1-6:2013;
• настанови щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин і механізмів у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013;
• поточні ціни на матеріальні ресурси прийняті за даними Замовника на основі проведеного аналізу ринку вартості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п. 5.5 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013);
• витрати на доставку матеріальних ресурсів розраховані за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 тонну вантажу за середньою відстанню перевезень (додаток В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013);
• заготівельно-складські витрати розраховані за усередненими відсотковими показниками (п.5.5.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013);
• витрати на експлуатацію машин і механізмів визначені виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для використання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування в поточних цінах (п.4.3.1. ДСТУ – Н Б Д.1.1-2:2013);
• рівень середньомісячної заробітної плати для розряду складності робіт у будівництві 3,8 прийнято в розмірі 18000 грн. (наказ № 01-155-н від 05.02.2021 ДП «НАЕК «Енергоатом», згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва об’єктів, затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 №196 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.08.2018 за №931/32383)
• інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
• настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013:
• загальновиробничі витрати визначені із застосуванням усереднених показників додатку Б, В;
• кошторисний прибуток визначається з застосуванням показника, що належить за класом наслідків (відповідальності) до значних наслідків (ССЗ), передбачений додатком Е;
• адміністративні витрати прийнято із застосуванням усереднених показників згідно додатку Д;
• податки, збори і платежі, (що не входять до складових) невраховані складовими вартості будівництва, враховані в розмірах згідно діючого законодавства;
• податок на додану вартість враховано в розмірі 20%.
Інформація, що містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, опублікована 05.05.2021 року на Веб – сайт ВП РАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» - https://www.rnpp.rv.ua/. Для цього потрібно перейти на Роздід «Про нас», вкладка «Закупівлі» - https://www.rnpp.rv.ua/procurement .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 17:26:21
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Технічне переоснащення. Модернізація системи збудження генератора на енергоблоці №1 Рівненської АЕС» (етап 2 - в частині турбогенератора ТГ-2) за номером ID: UA-2021-04-30-001950-a, 12 275 200,00 грн, яку проведено ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до Інформації про залучення субпідрядника від 11.05.2021 №53/10 учасником торгів ТзОВ «Західелектромонтаж» повідомлено, що при виконанні будівельних робіт по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Технічне переоснащення. Модернізація системи збудження генератора на енергоблоці № 1 Рівненської АЕС» (етап 2 - в частині турбогенератора ТГ-2) ТзОВ «Західелектромонтаж» планує залучити ПАТ «Техенерго», вартість робіт, що будуть виконуватися субпідрядною організацією у % до ціни пропозиції конкурсних торгів учасника - 20%. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовника «У випадку якщо учасник процедури закупівлі залучає спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надати в складі своєї пропозиції від субпідрядників/співвиконавців: підтвердження відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 ЗУ». При цьому, пропозиція від субпідрядника ПАТ «Техенерго» не містить документального підтвердження відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи). Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 11:07:45
відповідь на запит від 07.09.2021 р.
У відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.09.2021 року по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Технічне переоснащення. Модернізація системи збудження генератора на енергоблоці №1 Рівненської АЕС» (етап 2 - в частині турбогенератора ТГ-2) UA-2021-04-30-001950-a (6924-21-ВТ) повідомляємо, що ВП РАЕС має намір розірвати договір № 46-122-01-21-10859 від 11.06.2021 р. з ТОВ "Західелектромонтаж". Додаткова угода про розірвання буде опублікована у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу (№UA-M-2021-08-18-000015 ) процедури закупівлі № UA-2021-04-30-001950-a щодо закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт з технічного переоснащення по об’єкту: «Технічне переоснащення. Модернізація системи збудження генератора на енергоблоці №1 Рівненської АЕС» (етап 2 - в частині турбогенератора ТГ-2), Замовник закупівлі повідомляє про усунення порушень, що викладені у висновку, шляхом припинення зобов’язань за договором №9/46-122-01-21-10859 від 11.06.2021. Додаткова угода № 2 від 17.09.2021 року про розірвання договору за взаємною згодою сторін була опублікована 17.09.2021 року .
2021-09-17 16:17:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов`язань за Договором №9/46-122-01-21-10859 від 11.06.2021. Додаткова угода № 2 від 17.09.2021 опублікована в електронній системі закупівель 17.09.2021.
2021-11-08 12:08:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" |
12 260 187,50
UAH
|
12 198 185,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
12 248 590,00
UAH
|
12 248 590,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" #36699380 |
Переможець |
12 198 185,00
UAH
|
28 травня 2021 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:01
|
6924-21-ВТ_ДУ 2_від 17.09.2021 (1).pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2021 17:11
|
6924-21-ВТ_ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 16:38
|
6924-21-ВТ_договір.pdf | укладений |
14 червня 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: продовження строку закінчення виконання робіт до 31 травня 2022 року та дії договору до 31.12.2022 року. Випадки для внесення змін: – продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-21-10859 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: розірвання (припинення) договору за взаємною згодою сторін згідно пункту 12.8. договору, статті 188 Господарського кодексу України та частини 1 статті 652 Цивільного кодексу України. |
Номер договору про закупівлю: | 46-122-01-21-10859 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 червня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | розірвання (припинення) договору за взаємною згодою сторін згідно пункту 12.8. договору, статті 188 Господарського кодексу України та частини 1 статті 652 Цивільного кодексу України. |