Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-04-30-001041-a 6a51e2c3d30d4d63bf5589dcdc34b70b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гургула Наталія Михайлівна

+38(034)255-22-46 orada.if@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 00022510
Вебсайт: https://orada.if.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського 21
Контактна особа: Гургула Наталія Михайлівна
+38(034)255-22-46
orada.if@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на нормативні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Враховуючи, що згідно п.1 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Оскільки відкриті торги на закупівлю по предмету Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області), код за ДК 021:2015 - 79340000-9 (конкретна назва за номенклатурою ДК 021:2015 - 79341000-6 Рекламні послуги) від 25.03.2021 року (UA-2021-03-25-006703-c) та від 13.04.2021 року (UA-2021-04-13-002681-c) автоматично відмінені електронною системою закупівель на підставі абз. 2 п. 1 частини 2 ст. 31 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій, тому з метою забезпечення потреб надання послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області необхідно провести переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2021 15:17
Оскарження наміру укласти договір: до 17 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 послуга
ДК 021:2015: код 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79341000-6 — Рекламні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється протягом 7-ми робочих днів з моменту належного отримання від Виконавця виставленого Акта про виконання робіт (надання послуг) у розмірі 100% післяоплати за той період в якому здійснювалась рекламна кампанія. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

05 травня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шаблєвський Олександр Віталійович
#2759913416
Відхилено 237 000,00
UAH
05 травня 2021 15:17
ФОП Шаблєвський О.В.
#2759913416
Переможець 237 000,00
UAH
06 травня 2021 09:11

Документи

05 травня 2021 15:17
Електронний підпис
05 травня 2021 14:47
повідомлення.pdf

Документи

06 травня 2021 09:11
Електронний підпис
06 травня 2021 09:10
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 09:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шаблєвський О.В.
#2759913416
237 000,00
UAH
Документи

Документи

06 травня 2021 09:11
Електронний підпис
06 травня 2021 09:10
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 09:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 14:58
Додаткова угода 1 зміни до договору
03 грудня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 14:44
SKM_22721051914281.pdf укладений
19 травня 2021 14:39
SKM_22721051914280.pdf укладений
19 травня 2021 14:39
SKM_22721051914251.pdf укладений
19 травня 2021 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 18-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 237 000,00
UAH