Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сулеймана Стальського, ПВ-5200, ПВ-5497, ПВ-5018 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами).
Очікувана вартість
63 562,80 UAH
UA-2021-04-29-007644-c d133f13ef9084905a20889f67fe94f0d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 18:00
Початок аукціону: 19 травня 2021 11:06
Очікувана вартість: 63 562,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сулеймана Стальського, ПВ-5200, ПВ-5497, ПВ-5018 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Сулеймана Стальського, ПВ-5200, ПВ-5497, ПВ-5018 у Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акта приймання наданих послуг упродовж 5 банківських днів з дати прийняття Об’єкта в експлуатацію, якою є дата реєстрації органом державного будівельно-архітектурного контролю відповідної декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1)Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 17:09
Додаток 3 Договір прозакупівлю (ПРОЄКТ).docx
29 квітня 2021 17:09
Додаток 1.docx
29 квітня 2021 17:09
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович 10 340,00
UAH з ПДВ
10 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 22 680,00
UAH з ПДВ
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 61 558,67
UAH з ПДВ
61 558,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 17:50
Електронний підпис
18 травня 2021 17:50
акт чернишенко.pdf
18 травня 2021 17:50
док 1.pdf
18 травня 2021 17:50
серт каліб лінійка.pdf
18 травня 2021 17:50
відгук інлайф.pdf
18 травня 2021 17:50
калібр нівелір точн.pdf
18 травня 2021 17:50
серт каліб колесо.pdf
18 травня 2021 17:50
акт лідер.pdf
18 травня 2021 17:50
11) РНОКПП.pdf
18 травня 2021 17:50
12 3 аналог акт інлайф.pdf
18 травня 2021 17:50
оренда обладнання.pdf
18 травня 2021 17:50
електро 01 98.pdf
18 травня 2021 17:50
договір чернишенко.pdf
18 травня 2021 17:50
Oхорона праці.pdf
18 травня 2021 17:50
відгук чернишенко.pdf
18 травня 2021 17:50
12) виписка.pdf
18 травня 2021 17:50
14 єдиний.pdf
18 травня 2021 17:50
договір лідер.pdf
18 травня 2021 17:50
1) posvidka + destpl.pdf
18 травня 2021 17:50
відгук лідер.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 10:54
Електронний підпис
18 травня 2021 10:53
18. Ліцензія.pdf
18 травня 2021 10:53
17. Лист про печатку.pdf
18 травня 2021 10:53
16.1. лист код доступу.pdf
18 травня 2021 10:53
16. Статут Стратегії.pdf
18 травня 2021 10:53
15.1. Листи-згоди.pdf
18 травня 2021 10:53
15. Накази Рубан.pdf
18 травня 2021 10:53
12 Відгук Київсвітло.pdf
18 травня 2021 10:53
11. Договори і Акти.pdf
18 травня 2021 10:53
10. довідка досвід.pdf
18 травня 2021 10:53
9.1. довідка мат база.pdf
18 травня 2021 10:53
8. витяг та посвідчення.pdf
18 травня 2021 10:53
6. Сертифікати.pdf
18 травня 2021 10:53
5. довідка персонал.pdf
18 травня 2021 10:53
3. розрахунок.pdf
18 травня 2021 10:53
2. цінова пропозиція.pdf
18 травня 2021 10:53
1. лист-погодження.pdf

Публічні документи

18 травня 2021 15:49
Електронний підпис
17 травня 2021 10:33
Електронний підпис
17 травня 2021 10:32
17. Статут.pdf
17 травня 2021 10:32
17. Лист код доступу.pdf
17 травня 2021 10:32
14. витяг ПДВ.pdf
17 травня 2021 10:32
13. відгук 2019.pdf
17 травня 2021 10:32
13. Відгук 2018.pdf
17 травня 2021 10:32
11_12. аналог.договори.rar
17 травня 2021 10:32
9. рейка нівелірна.pdf
17 травня 2021 10:32
9. нівелір оптичний.pdf
17 травня 2021 10:32
9. нівелір лазерний.pdf
17 травня 2021 10:32
9. курвіметр.pdf
17 травня 2021 10:32
8. Витяг з протоколу.pdf
17 травня 2021 10:32
7. Наказ Тимченко.pdf
17 травня 2021 10:32
7. Наказ ЛУЦКОВА.pdf
17 травня 2021 10:32
6. Сертификат Тимченко.pdf
17 травня 2021 10:32
5. довідка персонал.pdf
17 травня 2021 10:32
3. Розрахунок_витрат.pdf
17 травня 2021 10:32
2. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович
#2320324231
Відхилено 10 340,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 16:20
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Відхилено 22 680,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 16:22
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 61 558,67
UAH з ПДВ
24 травня 2021 16:54

Документи

24 травня 2021 16:19
Електронний підпис

Документи

24 травня 2021 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
61 558,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:48
Звіт про виконання договору.pdf укладений
21 січня 2022 10:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:50
Повідомлення про внесення змін.docx.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:49
ДУ №1 від 24.12.2021 р. до Дог.№26-ТНКР на зменшення.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 10:52
Договір №26-ТНКР від 08.06.2021 р..pdf укладений
08 червня 2021 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Приймаючи до уваги вартість фактично виконаного обсягу будівельних робіт за Договором підряду №26-КР від 02.06.2021 р., внести зміни до пункту 3.2 Договору шляхом викладення його у новій редакції, а саме: «3.2. Вартість послуг з Технічного нагляду за цим Договором становить 49005,93 (Сорок дев'ять тисяч п'ять грн. 92 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 9801,18 (Дев'ять тисяч вісімсот одна грн. 19 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 58807,11 (П'ятдесят вісім тисяч вісімсот сім грн. 11 коп.) гривень, та визначена виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаного в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 року (Довідка КБ-3 №1/26-КР від 14.07.2021 року); серпень 2021 року (Довідка КБ-3 №2/26-КР від 04.08.2021 року) , про що Сторонами зазначено в підписаному Протоколі узгодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору)». 2. Внести зміни в Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору) шляхом викладення його у новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками, і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 – Протокол узгодження договірної ціни в редакції Додаткової угоди №1 від «24» грудня 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №26-ТНКР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 58 807,11
UAH (в тому числі ПДВ 9 801,18 UAH)