Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія та супутні послуги
Очікувана вартість
507 906,00 UAH
UA-2021-04-29-006675-c ● 64f6e91bf02d468c8275e8a69ff1dd08
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Донецькій області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611760 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ НОВЕ ЖИТТЯ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Гречуха Оксана Олексіївна 380679762980 smz_don@hsc.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 507 906,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
14 травня 2021 08:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 08:39 |
ТД - електричество - 2021-2 — зі змінами.DOCX | |
14 травня 2021 08:39 |
протокол зміни ТД.pdf | |
29 квітня 2021 15:03 |
ТД - електричество - 2021-2.DOCX | |
29 квітня 2021 15:02 |
Протокол Затвердження ТД.docx | |
29 квітня 2021 15:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
14 травня 2021 08:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2021 08:39 |
ТД - електричество - 2021-2 — зі змінами.DOCX
|
|||
14 травня 2021 08:39 |
протокол зміни ТД.pdf
|
|||
29 квітня 2021 15:03 |
ТД - електричество - 2021-2.DOCX
|
|||
29 квітня 2021 15:02 |
Протокол Затвердження ТД.docx
|
|||
29 квітня 2021 15:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність АСКОЕ
Дата подання: 29 квітня 2021 17:19
Дата відповіді: 30 квітня 2021 12:06
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну розподіл?
Відповідь: Доброго дня. На ваше запитання повідомляю: 1. Автоматизована система комерційного обліку електроенергії відсутня. 2. В вартість закупівлі не включено вартість послуг розподілу.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія та супутні послуги за адресою м.Маріуполь, вул.Нове Життя, 14, вул.Флотська,145 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 339 381,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 696,91 UAH з ПДВ |
Позиції
134675 кВт⋅год
Електрична енергія та супутні послуги за адресою м.Маріуполь, вул.Нове Життя, 14, вул.Флотська,145
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, ВУЛИЦЯ НОВЕ ЖИТТЯ, будинок 14
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 08:42 |
ТД - електричество - 2021-2 — зі змінами.DOCX |
29 квітня 2021 15:04 |
ТД - електричество - 2021-2.DOCX |
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 29 квітня 2021 15:24
Дата відповіді: 30 квітня 2021 12:28
Шановний замовник. Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити наступні вимоги:
"документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
Кваліфікаційні критерії до учасників:
- Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Учасник повинен підтвердити наявність на території міст Донецької області:
- м. Маріуполь
- м. Волноваха
- м. Бахмут
- м. Краматорськ
- м. Покровськ,
власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території міст Донецької області:
- м. Маріуполь
- м. Волноваха
- м. Бахмут
- м. Краматорськ
- м. Покровськ,
або посадової особи, з робочим місцем на території міст Донецької області:
- м. Маріуполь
- м. Волноваха
- м. Бахмут
- м. Краматорськ
- м. Покровськ,
на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Ця вимога обґрунтована також можливістю оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. та п. 8.3.2, 8.3.6, 8.3.17, Правил роздрібного ринку електричної енергії щодо проведення особистого прийому споживачів."
"Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача.
Спосіб підтвердження (надати):
1. Довідка в довільній формі про наявність Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території міст Донецької області:
- м. Маріуполь
- м. Волноваха
- м. Бахмут
- м. Краматорськ
- м. Покровськ,
який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів, або обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності законодавчої необхідності його утворення та довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території міст Донецької області:
- м. Маріуполь
- м. Волноваха
- м. Бахмут
- м. Краматорськ
- м. Покровськ,
або посадової особи, з робочим місцем на території міст Донецької області:
- м. Маріуполь
- м. Волноваха
- м. Бахмут
- м. Краматорськ
- м. Покровськ,
2. Довідка в довільній формі про наявність кол-центру на території, або довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких приєднаний учасник з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує ."
Дані вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Ваші Вимоги частково задовольняємо. Вимога до учасника щодо наявності кол-центру на території міст м.Маріуполь, м.Бахмут, м.Краматорськ, м.Покровськ, м.Волноваха Донецької області буде вилучена з тендерної документації найближчим часом. Проте, щодо вимог до території розташування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) вимушені відмовити. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Донецької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Донецькі енергетичні послуги |
241 008,23
UAH з ПДВ
|
241 008,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
22 травня 2021 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій