Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення та встановлення металопластикових дверей на 3-му та 4-му поверхах будівлі ХД АТ "Укрпошта" за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 41
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2021-04-29-005795-c 43a5be6618564831bf83ea97d2920894
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моргун Олександра

+380505008777 MORGUN-OL@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 41
Контактна особа: Моргун Олександра
+380505008777
MORGUN-OL@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 19 травня 2021 12:28
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення та встановлення металопластикових дверей на 3-му та 4-му поверхах будівлі ХД АТ "Укрпошта" за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, пр. Ушакова, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту форми КБ-2В, КБ-3. Оплата проводиться за фактично виконану роботу на підставі рахунку наданого Підрядником. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта"; місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22; ЄДРПОУ-21560045; категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Херсонської дирекції АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, 41; ЄДРПОУ-22740252; катергорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Забезпечення пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття пропозицій - у день і час закінчення строку подання пропозицій, зазначених в оголошенні. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 13:43
Спрощена-Двері дирекція.docx
29 квітня 2021 13:43
Sproshchena-Dveri dyrektsiia.zip
29 квітня 2021 13:43
Проект договору.docx
29 квітня 2021 13:43
Proekt dohovoru.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 25 700,00
UAH з ПДВ
22 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГРУПП ПРОМ" 25 988,00
UAH з ПДВ
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 14:07
Електронний підпис
18 травня 2021 14:05
400 відгук Адмінбудівля.PDF
18 травня 2021 14:05
Договір адмінбудівля.PDF
18 травня 2021 14:05
Завіірена копія коду .pdf

Публічні документи

17 травня 2021 16:44
Електронний підпис
17 травня 2021 16:43
повноваж.пiдпису.pdf
17 травня 2021 16:43
об'eднання.pdf
17 травня 2021 16:43
наказ.pdf
17 травня 2021 16:43
згода_додат.2.pdf
17 травня 2021 16:43
Додаток_4.pdf
17 травня 2021 16:43
Додаток_2.pdf
17 травня 2021 16:43
дод.3.pdf
17 травня 2021 16:43
Довiдки.pdf
17 травня 2021 16:43
вiдповiд.додат.1.1.pdf
17 травня 2021 16:43
аналог.догов.вiдгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ТОВ "УКР ГРУПП ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Переможець 22 999,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 13:55

Документи

24 травня 2021 13:55
Електронний підпис
24 травня 2021 13:55
Rishennia UO 224.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
22 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2021 13:55
Електронний підпис
24 травня 2021 13:55
Rishennia UO 224.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 19:22
Dohovir dveri.pdf укладений
07 червня 2021 19:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 833,17 UAH)