Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання)
Очікувана вартість
189 540,00 UAH
UA-2021-04-29-004873-a 078b3e2416664a17a9080a7d93cad97f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людвиг Крилюк

+380445967096 kryliuk.la@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Людвиг Крилюк
+380445967096
kryliuk.la@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 травня 2021 11:09
Очікувана вартість: 189 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 895,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2021
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг за цим Договором здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта приймання виконаних робіт за формою КБ-2в (далі - Акт) та Довідки про вартість наданих робіт за формою КБ-3в (далі - Довідка) за підписами уповноважених представників обох Сторін. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 13:43
Оголошення_.docx
06 травня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 13:43
Оголошення_.docx
29 квітня 2021 17:01
Оголошення__.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інженер
Дата подання: 30 квітня 2021 16:08
Дата відповіді: 05 травня 2021 19:26
шановний Замовник, яке відношення має інженер-пректувальник до закупівлі з вимірювальних робіт? Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання Класифікація за ДК 021:2015: 71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти ПОСЛУГИ З ВИПРОБУВАНЬ а НЕ З ПРОЕКТУВАННЯ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Приміщення «Офіс Генерального прокурора» - це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Клас наслідків СС3 включає в себе об’єкти V категорії складності.
Враховуючи вищевикладене а також для якісного надання послуг (складання технічних звітів) потрібен сертифікований інженер-проектувальник який при проведенні робіт може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів, щодо яких надаються послуги.
запитання
Дата подання: 05 травня 2021 19:20
Дата відповіді: 06 травня 2021 16:12
Тому замовник вимагає від учасників сертифікат на інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 Просимо надати роз'яснення, що буде робити згідно умов закупівлі інженер-проектувальник з пожежної безпеки?
Відповідь: Повідомляємо, що відповідні зміни внесено до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання)
Звернення
Дата подання: 05 травня 2021 21:07
Дата відповіді: 06 травня 2021 16:14
..... (складання технічних звітів) потрібен сертифікований інженер-проектувальник який при проведенні робіт може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів, щодо яких надаються послуги. Проектувальник и не складають технічні звіти, просимо надати відповідь чим керується Замовник при поданні цієї інформації. Яким документом?
Відповідь: Повідомляємо, що відповідні зміни внесено до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання)
Запитання
Дата подання: 05 травня 2021 21:09
Дата відповіді: 06 травня 2021 16:14
Яким чином проектувальник по пожежній безпеці при виконанні електровиміри може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів, щодо яких надаються послуги.
Відповідь: Повідомляємо, що відповідні зміни внесено до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання)
екологія
Дата подання: 06 травня 2021 16:33
Просимо надати відповідь, як виконання робіт (надання послуг) згідно даної закупівлі буде впливати на навколишнє середовище?
Відповідь відсутня
екологія
Дата подання: 06 травня 2021 16:34
просимо надати чим саме виконання робіт буде впливати на навколишнє середовище, що Ви вимагаєте - Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту;
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-29-004873-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 30 квітня 2021 16:10
скарга
- копію кваліфікаційного сертифіката на інженера-проектувальника з інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
- копію чинного страхового поліса на інженера - проектувальника до Договору цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності;

В предметі закупівлі вказані послуги з випробувань. НЕ З ПРОЕКТУВАННЯ, НЕ ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ ЧИ ІНШІ РОБОТИ, А З ВИПРОБУВАНЬ
Вимагаємо видалити незаконну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 16:47
У відповідь на вимогу щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання) повідомляємо наступне. Приміщення «Офіс Генерального прокурора» - це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Класс наслідків СС3 включає в себе 2 обєкти V категорії складності. Тому замовник вимагає від учасників сертифікат на інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3. Стосовно страхових полісів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Зважаючи на вищевикладене, вимога щодо внесення змін до оголошення не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-04-29-004873-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 05 травня 2021 17:08
скарга
копію кваліфікаційного сертифіката на інженера-проектувальника з інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3;
Шановний Замовник, читайте що Ви вимагаєте - ПРОЕКТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА
Предмет закупівлі не ПРОЕКТУВАННЯ І НЕ БУДІВНИЦТВО
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 16:03
У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання) (далі - Оголошення) повідомляємо, що відповідні зміни внесено до Оголошення.
Номер вимоги: UA-2021-04-29-004873-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 05 травня 2021 19:17
скарга
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин.
Поясніть вираз - це про що?
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2021 16:10
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, у замовника відсутні підстави щодо роз'яснень наданої відповіді на отриману раніше вимогу.
Номер вимоги: UA-2021-04-29-004873-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 06 травня 2021 16:37
вимога
Шановний Замовник, вимога надання сертифікату системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту є незаконною, так як виконання робіт ВЗАГАЛІ не шкодить навколишньому середовищу та не впливає на екологію.
Просимо видалити сертифікат, який не відноситься до закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2021 16:16
У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання) повідомляємо наступне. Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, звіт з аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту вимагається на підтвердження того, що в Учасника встановлені вимоги до системи екологічного управління та здійснюються заходи, спрямовані на запобігання несприятливих впливів на довкілля. Зважаючи на вищевказане, вимога не може бути задоволеною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 177 000,00
UAH з ПДВ
151 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 189 540,00
UAH з ПДВ
151 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 188 210,00
UAH з ПДВ
188 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2021 23:02
Електронний підпис
17 травня 2021 23:00
Електронний підпис
17 травня 2021 22:58
Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2021 22:58
Статут, опис.pdf
17 травня 2021 22:58
Проект договору.pdf
17 травня 2021 22:58
Лист - згода.pdf
17 травня 2021 22:58
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

14 травня 2021 21:54
Електронний підпис
14 травня 2021 21:42
8. Сертифікат ISO 14001-2015.pdf

Публічні документи

17 травня 2021 23:14
Статут, опис.pdf
17 травня 2021 23:14
Лист-згода.pdf
17 травня 2021 23:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 травня 2021 23:14
Виписка_з_EДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ТОВ "ТРИ.КА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Переможець 151 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 11:33

Документи

20 травня 2021 11:33
Електронний підпис
20 травня 2021 11:32
Протокол 101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
151 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2021 11:33
Електронний підпис
20 травня 2021 11:32
Протокол 101.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:45
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 17:34
06.21-01 вд 03.06.2021.pdf укладений
03 червня 2021 17:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 151 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 166,66 UAH)