Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Нестерчук +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 15:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
29 квітня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-24-000014 ● 43cf14db9e654108824e250d6636c92a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 08:01 |
28.05.2021 № 271
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.05.2021 № 271
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-04-29-003700-а 29.04.2021 Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром" Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 21902497) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-01 09:09:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 65110000-7 – Розподіл води (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-29-003700-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2.Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється Замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 20 днів у разі закупівлі послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 29.04.2021. Проте на момент проведення моніторингу, відповідно до даних електронної системи закупівель, інформація щодо укладеного договору на послуги з централізованого водопостачання відсутня.
Поясніть причину не відміни зазначеної процедури закупівлі у разі не укладання договору, або не оприлюднення договору на послуги з централізованого водопостачання у разі його укладання з Комунальним підприємством «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-04 11:31:38
Пояснення від Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром" Дніпропетровської обласної ради"
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 65110000-7 – Розподіл води (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-29-003700-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), надаємо пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Пояснити причину не відміни зазначеної процедури закупівлі у разі не укладання договору, або не оприлюднення договору на послуги з централізованого водопостачання у разі його укладання з Комунальним підприємством «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради.
По першому питанню повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення та обсягів предмета закупівлі здійснено на підставі фактичних показників минулих бюджетних років, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах, затверджених орієнтовним обсягом фінансування на 2021 рік. Обсяг предмета закупівлі додатково визначався з урахуванням норм споживання питної води Комунальним підприємством «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради».
Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до постанови КМУ від 5 липня 2019 р. № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення». Для розрахунку очікуваної вартості на послуги з централізованого водопостачання взято тариф, встановлений згідно постанови НКРЕКП від 16.12.2020р. №2499 14,928 грн. з ПДВ за 1 м3.
Посилання на веб-сайт, на якому розміщено інформацію:
https://dozdniprooda.com.ua/site/uk/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmetiv-zakupivel
По другому питанню повідомляємо наступне:
Звертаємо увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодних обмежень щодо терміну, протягом якого процедура закупівлі повинна бути скасована. Виходячи з цього, адміністрація Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» залишила за собою право дізнатись причини, за яких Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради не перший раз відмовляється від погодження та підписання договору. У результаті чисельних звертань до адміністрації Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради та Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації таке пояснення було одержано, після чого відбулось засідання тендерного комітету, на якому було прийнято рішення про скасування процедури закупівлі послуг з централізованого водопостачання, яке у свою чергу було розміщено на електронному майданчику протягом одного робочого дня, що жодним чином не порушує вимоги чинного законодавства
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-04 11:34:53
Пояснення від Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром" Дніпропетровської обласної ради"
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 65110000-7 – Розподіл води (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-29-003700-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), надаємо пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Пояснити причину не відміни зазначеної процедури закупівлі у разі не укладання договору, або не оприлюднення договору на послуги з централізованого водопостачання у разі його укладання з Комунальним підприємством «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради.
По першому питанню повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення та обсягів предмета закупівлі здійснено на підставі фактичних показників минулих бюджетних років, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах, затверджених орієнтовним обсягом фінансування на 2021 рік. Обсяг предмета закупівлі додатково визначався з урахуванням норм споживання питної води Комунальним підприємством «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради».
Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до постанови КМУ від 5 липня 2019 р. № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення». Для розрахунку очікуваної вартості на послуги з централізованого водопостачання взято тариф, встановлений згідно постанови НКРЕКП від 16.12.2020р. №2499 14,928 грн. з ПДВ за 1 м3.
Посилання на веб-сайт, на якому розміщено інформацію:
https://dozdniprooda.com.ua/site/uk/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmetiv-zakupivel
По другому питанню повідомляємо наступне:
Звертаємо увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодних обмежень щодо терміну, протягом якого процедура закупівлі повинна бути скасована. Виходячи з цього, адміністрація Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» залишила за собою право дізнатись причини, за яких Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради не перший раз відмовляється від погодження та підписання договору. У результаті чисельних звертань до адміністрації Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради та Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації таке пояснення було одержано, після чого відбулось засідання тендерного комітету, на якому було прийнято рішення про скасування процедури закупівлі послуг з централізованого водопостачання, яке у свою чергу було розміщено на електронному майданчику протягом одного робочого дня, що жодним чином не порушує вимоги чинного законодавства
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03341305 |
Переможець |
814 994,16
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 14:49 |
Кінець періоду оскарження: | 12 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 12 червня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі) |
01 червня 2021 14:49
|
Електронний підпис |
01 червня 2021 14:48
|
Протокол засідання ТК №68.pdf |