Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71300000-1 "Інженерні послуги" (Розробка розділів проектної документації стадії РП)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2021-04-29-003219-a ae2ff2f482484c63a72c8931890df2d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Восколуп Світлана Володимирівна

0486857501 goroo2005@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Восколуп Світлана Володимирівна
0486857501
goroo2005@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71300000-1: Інженерні послуги


Код за ЄДРПОУ: 05406623 Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 196000UAH з ПДВ
Розробка розділів проектної документації стадії РП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, проспект Миру, 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 квітня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГО ІНВАЛІДІВ, УЧАСНИКІВ ЛІКВІДАЦІЇ АВАРІЇ НА ЧАЕС, ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ, ПРАЦІ, ТА УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ"
#43854731
Переможець 196 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 15:28

Документи

29 квітня 2021 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 15:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розробка розділів проектної документації стадії РП 1 штуки 196 000,00
UAH з ПДВ