Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фарба чорна Riso, майстер-плівка
Очікувана вартість
6 288,00 UAH
UA-2021-04-29-002492-a 0078ecf51a1f45c9a03334f7823419cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Михайлова

+380487059724 oridu51@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23213365
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Генуезька, 22
Контактна особа: Наталья Михайлова
+380487059724
oridu51@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Майстер-плівка Riso (S-8131E) Type RZ/MZ/EZ/F (220 кадрів)
Фарба чорна Riso S-8113E SF II E (1000мл)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
фарба чорна Riso
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Генуезька,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  11 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
майстер-плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Генуезька,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2021  —  11 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 квітня 2021 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "А-ПРОФІТ"
#21039360
Переможець 6 288,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 14:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 11:54
Дод.угода 2 А-Профіт.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 15:18
Дод.угода А-Профіт.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 14:56
Договір А-профіт.pdf укладений
29 квітня 2021 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення обсягів закупівлі товару на 16518,00 грн., у звязку з чим загальна сума договору становить 22806,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 07/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відміна Додаткової угоди №1 за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 07/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2021 — 13 вересня 2021
Сума оплати за договором: 6 288,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 048,00 UAH)