Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дослідження фізико-механічних властивостей відібраних з асфальтобетонного покриття кернів (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області)
Очікувана вартість
48 450,00 UAH
UA-2021-04-29-000599-b fe6baf84e0bc409aae082afab7016d27
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Танюк Тетяна Миколаївна

+380342551991 tanya101178@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40479801
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Костюшка,8
Контактна особа: Танюк Тетяна Миколаївна
+380342551991
tanya101178@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 48 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 484,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Послуги з дослідження фізико-механічних властивостей відібраних з асфальтобетонного покриття кернів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Василіянок,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2021 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 11:19
Додаток З.docx
29 квітня 2021 11:19
Додаток 2.doc
29 квітня 2021 11:19
Додаток 1 Договір_ Івано-Франківськ.doc
29 квітня 2021 11:19
Оголошення2021_м.Івано-ФРАНКІВСЬК.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій