Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

монтаж обладнання та улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень у Куколівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - закладі дошкільної освіти Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Куколівка, вулиця Центральна, 4
Очікувана вартість
155 210,00 UAH
UA-2021-04-28-004825-a 5cecbcf96755428c8fa08cd37a436efe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горова

+380669354813 popelnaste_cozu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ПОПЕЛЬНАСТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43954092
Вебсайт: https://popelnastecozu.klasna.com
Місцезнаходження: 28062, Україна , Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, село Попельнасте, вул.Соборна, будинок 3
Контактна особа: Лариса Горова
+380669354813
popelnaste_cozu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2021 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 травня 2021 15:47
Очікувана вартість: 155 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 552,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника - переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: - після виконання учасником - переможцем договору; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадках визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі, не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Не надання документів щодо забезпечення виконання договору прирівнюється до відмови учасника від укладання договору. Учасник подає у складі своєї пропозиції гарантійний лист щодо виконання вищевикладених умов, а також згоду на відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з відмовою від укладання договору у разі не надання ним забезпечення виконання договору не пізніше як за 1 день до кінцевої дати укладання договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


облаштування закладу системою АПС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електромонтажні роботи (монтаж обладнання та улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень у Куколівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - закладі дошкільної освіти Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Куколівка, вулиця Центральна, 4)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28052, Україна, Кіровоградська область, с. Куколівка, Олександрійський р-н, вул. Центральна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється щомісяця після підписання акту надання послуг/виконання робіт. Замовник має право на відстрочку платежів протягом 30 календарних днів за надані послуги/виконані роботи у звязку із фактичним фінансуванням видатків на цю мету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника - переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: - після виконання учасником - переможцем договору; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадках визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі, не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Не надання документів щодо забезпечення виконання договору прирівнюється до відмови учасника від укладання договору. Учасник подає у складі своєї пропозиції гарантійний лист щодо виконання вищевикладених умов, а також згоду на відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з відмовою від укладання договору у разі не надання ним забезпечення виконання договору не пізніше як за 1 день до кінцевої дати укладання договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: оригінал банківської гарантії в паперовому вигляді.
Вимоги до документу: - Розмір забезпечення виконання договору не може перевищувати 5% від вартості договору. - Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору. Умови надання - на адресу замовника не пізніше як за 2 дні до укладання договору. Бенефіціар: Комунальна установа «Попельнастівський центр із обслуговування закладів та установ» Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, вул. Соборна, буд. 3, с. Попельнасте, Олександрійський район Кіровоградська обл., 28062. код ЄДРПОУ: 43954092 Банк Бенефіціара: р/р UA728201720355119001002148093 Держказначейська служба України, м.Київ Разом із гарантією надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію.
06 травня 2021 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 20:32
Додаток 3-2.docx
06 травня 2021 20:32
Протокол №195 внесення змін СЗ.docx
06 травня 2021 20:32
Додаток 4-2.docx
06 травня 2021 20:32
Додаток 1-2.docx
06 травня 2021 20:32
Додаток 2-2.docx
06 травня 2021 20:32
ОГОЛОШЕННЯ 2.doc
05 травня 2021 11:24
Протокол №190 внесення змін СЗ.docx.pdf
06 травня 2021 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2021 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 20:32
Додаток 3-2.docx
05 травня 2021 11:24
Додаток 3-1.docx
28 квітня 2021 15:41
Додаток 3.docx
06 травня 2021 20:32
Протокол №195 внесення змін СЗ.docx
06 травня 2021 20:32
Додаток 4-2.docx
05 травня 2021 11:24
Додаток 4-1.docx
28 квітня 2021 16:11
Додаток 4.docx
28 квітня 2021 15:41
Додаток 4.docx
06 травня 2021 20:32
Додаток 1-2.docx
05 травня 2021 11:24
Додаток 1-1.docx
28 квітня 2021 15:41
Додаток 1.docx
06 травня 2021 20:32
Додаток 2-2.docx
05 травня 2021 11:24
Додаток 2-1.docx
28 квітня 2021 15:41
Додаток 2.docx
06 травня 2021 20:32
ОГОЛОШЕННЯ 2.doc
05 травня 2021 11:24
ОГОЛОШЕННЯ 1.doc
28 квітня 2021 15:41
ОГОЛОШЕННЯ.doc
05 травня 2021 11:24
Протокол №190 внесення змін СЗ.docx.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА" 104 284,00
UAH з ПДВ
104 284,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМТЕХГРУП" 114 804,00
UAH з ПДВ
113 251,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ДІГТЯРЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 126 899,00
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" 142 452,82
UAH з ПДВ
142 452,82
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 травня 2021 22:51
Електронний підпис
19 травня 2021 22:49
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 травня 2021 22:49
ДОВІДКИ СТ. 17.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ДОВІДКИ СТ. 17.pdf
19 травня 2021 22:49
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 травня 2021 22:49
ДОГОВІР.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ДОГОВІР.pdf
19 травня 2021 22:49
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
19 травня 2021 22:49
ДОВІДКА З БАНКУ _.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ДОВІДКА З БАНКУ _.pdf
19 травня 2021 22:49
ДВІДКА З ПОДАТКОВОЇ.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ДВІДКА З ПОДАТКОВОЇ.pdf
19 травня 2021 22:49
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf
19 травня 2021 22:49
КОШТОРИС.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
КОШТОРИС.pdf
19 травня 2021 22:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
19 травня 2021 22:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 13:19
Електронний підпис
20 травня 2021 13:19
18. Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2021 13:19
19.Рішення на директора.pdf
20 травня 2021 13:19
10. Трудові договори.pdf
20 травня 2021 13:19
18.1. Виписка ЄДР.pdf
20 травня 2021 13:19
11. Трудові книжки.pdf
20 травня 2021 13:19
15. Дипломи працівників.pdf
20 травня 2021 13:19
03.Про технології.pdf
20 травня 2021 13:19
17. Статут.pdf
20 травня 2021 13:19
37. АКТ обстеження.pdf
20 травня 2021 13:19
06.Акт випробування.pdf
20 травня 2021 13:19
23. Платник ПДВ_Витяг.pdf
20 травня 2021 13:19
21. Паспорт _директор_.pdf
20 травня 2021 13:19
16.Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2021 13:19
40. Сертифікати ISO.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 17:53
Електронний підпис
19 травня 2021 17:52
Сертифікати ISO.pdf
19 травня 2021 17:52
Сертифікат 54142004.PDF
19 травня 2021 17:52
Сертифікат 23932.PDF
19 травня 2021 17:52
Сертифікат 14001.pdf
19 травня 2021 17:52
Кошторис Куколівка.pdf
19 травня 2021 17:52
Документи працівники.pdf
19 травня 2021 17:52
Документи МТБ.pdf
19 травня 2021 17:52
Диплом Дігтяренко.pdf
19 травня 2021 17:52
Акт метрологія.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 22:06
Електронний підпис
20 травня 2021 22:05
Дипломи.PDF
20 травня 2021 22:05
Цінова пропозиція.PDF
20 травня 2021 22:05
Лист-підтвердження.PDF
20 травня 2021 22:05
Виписки з протоколів 2.PDF
20 травня 2021 22:05
Довідка МТБ.PDF
20 травня 2021 22:05
паспортні дані.PDF
20 травня 2021 22:05
трудові.pdf
20 травня 2021 22:05
Посвідчення 1.PDF
20 травня 2021 22:05
Посвідчення 2.pdf
20 травня 2021 22:05
Листи-відгуки.pdf
20 травня 2021 22:05
Сертифікати ISO скан.pdf
20 травня 2021 22:05
аналогічний договір.PDF
20 травня 2021 22:05
тех. паспорт.PDF
20 травня 2021 22:05
рішення засновника.PDF
20 травня 2021 22:05
Листи-згоди.PDF
20 травня 2021 22:05
Ліцензія АВК.PDF
20 травня 2021 22:05
Гарантійні листи.PDF
20 травня 2021 22:05
проект договору.PDF
20 травня 2021 22:05
Витяг ЄДР.PDF
20 травня 2021 22:04
статут.PDF
20 травня 2021 22:04
Виписки з протоколів.PDF
20 травня 2021 22:04
Наказ ДСНС.PDF
20 травня 2021 22:04
наказ №1.PDF
20 травня 2021 22:04
Протокол.PDF
20 травня 2021 22:04
технічне завдання.PDF
20 травня 2021 22:04
Ліцензія.PDF
20 травня 2021 22:04
медичні книжки.pdf
20 травня 2021 22:04
Кошторис.PDF
20 травня 2021 22:04
договір оренди.PDF
20 травня 2021 22:04
Договір автомобіль.PDF
20 травня 2021 22:04
Аналогічні договори.PDF
20 травня 2021 22:04
накладні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМТЕХГРУП"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ФОП "ДІГТЯРЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Пожежно - техногенна безпека ТОВ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖАВТОМАТИКА"
#32099957
Відхилено 104 284,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 13:38
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМТЕХГРУП"
#35958642
Переможець 113 251,90
UAH з ПДВ
31 травня 2021 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМТЕХГРУП"
#35958642
113 251,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 14:28
Додаткова угода №2 від 30.07.21р. до договору № 212-02 .PDF зміни до договору
02 серпня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 16:04
Додаткова угода 1 до Договору 212-02.docx.pdf зміни до договору
30 червня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 12:07
Договір №212-02 від 08.06.21р..pdf укладений
08 червня 2021 12:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 серпня 2021 12:29
113 251,90 UAH UA218201720344220011002148093
КУ "Попельнастівський ЦОЗУ"
UA523052990000026001025102349
ПП "Укрпромтехгруп"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 9.1 та 14.5 Договору та п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони, за взаємною згодою, вирішили продовжити строк виконання робіт з монтажу до 31.07.2021 року та внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в новій редакції, а саме: 2.1. «Строк виконання робіт з монтажу до 31.07.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 212/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 9.1 та 14.5 Договору та п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони, за взаємною згодою, вирішили продовжити строк виконання робіт з монтажу до 31.08.2021 року та внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в новій редакції, а саме: 2.1. «Строк виконання робіт з монтажу: до 31.08.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 212/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 251,90
UAH (в тому числі ПДВ 18 875,32 UAH)