Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Табель обліку робочого часу; накладна)
Очікувана вартість
360,00 UAH
UA-2021-04-28-003312-a 26ac217824ed474d926e61bb1b37582b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шкльода

+380500769168 du.tmo.volyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Волинській області"
Код ЄДРПОУ: 08734463
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Чернишевського 114б
Контактна особа: Олександр Шкльода
+380500769168
du.tmo.volyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Інформація про технічні та якісні характеристики товару зазначено в сканованій копії договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Табель обліку робочого часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вулиця Чернишевського, 114б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Накладна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вулиця Чернишевського, 114б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 квітня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОЖИЩЕНСЬКА РАЙОННА ДРУКАРНЯ
#02465967
Переможець 360,00
UAH
28 квітня 2021 14:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:43
Договір №14.1.pdf укладений
28 квітня 2021 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Табель обліку робочого часу 100 штуки 2,00
UAH
Накладна 200 штуки 0,80
UAH