Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дитячого ігрового майданчика комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 290 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61103, м. Харків, вул. 23 Серпня, 63-А
Очікувана вартість
132 280,00 UAH
UA-2021-04-28-002341-c 9258080a7474407dbc6d731782180d32
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Олена

380999803352 golke.helen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Тютюнник Олена
380999803352
golke.helen@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2021 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 132 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 661,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення Пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу 3 Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення Пропозиції. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення Пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності КЕП/УЕП. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення Пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 3 розділу 3 Документації; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву Учасника (для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» тощо; - номер, дату та місце складання; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву Замовника (бенефіціара), його місцезнаходження; - назву та адресу банку-гаранта. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення Пропозиції, відшкодовуються Учасником. Пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням Пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам Документації та будуть відхилені. Розмір забезпечення Пропозиції складає: 1 300,00 грн. Строк дії забезпечення Пропозиції повинен бути не меншим ніж строк дії Пропозиції. Забезпечення Пропозиції повертається Учаснику у разі: 1) закінчення строку дії Пропозиції та забезпечення Пропозиції, зазначеного в Оголошенні; 2) укладення Договору з Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання Пропозиції Учасником до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення Договору з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення Пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення Пропозиції протягом 5-ти (п’яти) днів з дня настання однієї з вищезазначених підстав. Забезпечення Пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання Пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання Договору Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що складаються безпосередньо учасниками та подаються в електронному вигляді через Cистему, складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, ніж українська або російська мова, вони повинні мати переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. *Не перекладаються з російської на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою. В тому числі не потребують перекладу з російської мови буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання, тощо. (Більш детально інформація щодо мови та інших аспектів стосовно закупівлі наведена у Документації до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатках до неї).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дитячого ігрового майданчика комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 290 комбінованого типу Харківської міської ради» за адресою: 61103, м. Харків, вул. 23 Серпня, 63-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, вул. 23 Серпня, 63-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в і КБ-3 у 5-тиденний термін після надання їх Підрядником. У разі виявлення невідповідності робіт, перерахованих в акті прийму-здачі виконаних робіт, фактично виконаним, Замовник направляє свої зауваження Підряднику протягом 3-х (трьох) робочих днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення Пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу 3 Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення Пропозиції. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення Пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності КЕП/УЕП. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення Пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 3 розділу 3 Документації; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву Учасника (для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» тощо; - номер, дату та місце складання; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву Замовника (бенефіціара), його місцезнаходження; - назву та адресу банку-гаранта. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення Пропозиції, відшкодовуються Учасником. Пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням Пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам Документації та будуть відхилені. Розмір забезпечення Пропозиції складає: 1 300,00 грн. Строк дії забезпечення Пропозиції повинен бути не меншим ніж строк дії Пропозиції. Забезпечення Пропозиції повертається Учаснику у разі: 1) закінчення строку дії Пропозиції та забезпечення Пропозиції, зазначеного в Оголошенні; 2) укладення Договору з Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання Пропозиції Учасником до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення Договору з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням Учасника, яким було надано забезпечення Пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому Учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення Пропозиції протягом 5-ти (п’яти) днів з дня настання однієї з вищезазначених підстав. Забезпечення Пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання Пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання Договору Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 1300 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639)
Вимоги до документу: Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку.
28 квітня 2021 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 12:36
Додаток 8 Проект Договору МАЙДАНЧИК.docx
28 квітня 2021 12:36
Документация МАЙДАНЧИК 290.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Центр дитячого та спортивного обладнання 127 139,60
UAH з ПДВ
127 139,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2021 19:15
Електронний підпис
11 травня 2021 17:44
290.rar
11 травня 2021 17:44
ТУ.pdf
11 травня 2021 17:44
Статут та опис.pdf
11 травня 2021 17:44
Сертифікат ЕН.pdf
11 травня 2021 17:44
СЕЕ новий 2020.pdf
11 травня 2021 17:44
паспорта.pdf
11 травня 2021 17:44
паспорта 1.pdf
11 травня 2021 17:44
паспорт директора.pdf
11 травня 2021 17:44
Наказ та протокол.pdf
11 травня 2021 17:44
довідки.pdf
11 травня 2021 17:44
відгук.pdf
11 травня 2021 17:44
аналогічні договори.pdf
11 травня 2021 17:44
ISO ЦДСО.pdf
11 травня 2021 17:44
Certificate ISO9008_2015.pdf
11 травня 2021 17:44
пропозиція сад _290.pdf
11 травня 2021 17:44
акт огляду об_єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Центр дитячого та спортивного обладнання

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

290.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Центр дитячого та спортивного обладнання
#35018912
Переможець 127 139,60
UAH з ПДВ
13 травня 2021 16:01

Документи

13 травня 2021 16:00
Електронний підпис
13 травня 2021 15:57
№ 116 від 13.05.21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2021 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Центр дитячого та спортивного обладнання
#35018912
127 139,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2021 16:00
Електронний підпис
13 травня 2021 15:57
№ 116 від 13.05.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 13:51
ДУ №2 від 25.05.21 (№290 ДМ).pdf зміни до договору
27 травня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 17:16
ДУ№1 (№290 ДМ).pdf зміни до договору
24 травня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 10:01
№ 290 ДМ від 17.05.2021.pdf укладений
19 травня 2021 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 290 ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 290 ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 139,60
UAH (в тому числі ПДВ 21 189,93 UAH)