Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вивезення рідких побутових відходів
Очікувана вартість
101 926,80 UAH
UA-2021-04-27-006659-a 36349d871b324ab29c9471c4cb623a48
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Клименко

+380993622988 klimenkoira057@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Код ЄДРПОУ: 00493741
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Алчевських, 44
Контактна особа: Ірина Клименко
+380993622988
klimenkoira057@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно пп. 3 п.2 ч.2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про відходи», суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення рідких побутових відходів на певній території , на якій знаходиться об’єкт утворення відходів.
Відповідно до пп. 3 п.2 ч.2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, у зв’язку з відсутністю конкуренції на надання послуг Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення рідких побутових відходів), які можуть бути надані тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи прийнято рішення про проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АЗОВКОМСЕРВІС"
Згідно з положеннями статті 35-1 Закону України «Про відходи» збирання та перевезення відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. Так, рішенням виконавчого комітету Кирилівської селищної ради від 21 квітня 2017 № 42 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Кирилівської селищної ради» Приватне підприємство «Азовкомсервіс» визначено виконавцем послуг із вивезення побутових відходів на території Кирилівської селищної ради строком на п’ять років.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 14:58
Оскарження наміру укласти договір: 08 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1380 метр кубічний
вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72563, Україна, Запорізька область, смт. Кирилівка, вул. Коса Федотова, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВКОМСЕРВІС"
#30802462
Переможець 101 926,80
UAH
27 квітня 2021 14:58

Документи

27 квітня 2021 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 14:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗОВКОМСЕРВІС"
#30802462
101 926,80
UAH
Документи

Документи

27 квітня 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:19
додаткова угода 1 до договору 119.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 11:19
Договір № 119.pdf укладений
24 травня 2021 11:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 червня 2021 10:43
13 294,80 UAH UA518201720343101002200003687
ХНТУСГ
UA353133990000026002055733806
АзовКомСервіс
Оплачений
10 серпня 2021 11:08
27 919,08 UAH UA518201720343101002200003687
ХНТУСГ
UA353133990000026002055733806
АзовКомСервіс
Оплачений
13 грудня 2021 11:25
23 930,64 UAH UA518201720343101002200003687
ХНТУСГ
UA353133990000026002055733806
АзовКомСервіс
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML