Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту колісних пар тепловозів 2М62у
Services in repair of wheel pairs of locomotives 2M62u
Services in repair of wheel pairs of locomotives 2M62u
Очікувана вартість
14 422 228,80 UAH
UA-2021-04-27-006052-c ● fadac14909b74e489fc9ba44a12cab84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Borsh Marina +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 14 422 228,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 955,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 432666 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Publication date: | 27 квітня 2021 16:53 |
Enquiries until: | 06 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 422 229 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 956 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,70 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 16.06.2021; 10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 16.06.2021; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 од.
Послуги з ремонту колісних пар тепловозів 2М62у
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Services in repair of wheel pairs of locomotives 2M62u
CPV: 50220000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 10:21 |
11. Зміни_4 ТД (2М62у).doc | |
08 червня 2021 10:21 |
11. Зміни_4 Проєкт договору (2М62у).docx | |
08 червня 2021 10:21 |
Лист учасникам (Зміни 4 до ТД).pdf | |
01 червня 2021 11:13 |
11. Зміни_3 ТД (2М62у).doc | |
01 червня 2021 11:13 |
Лист учасникам (Зміни 3 до ТД).pdf | |
28 травня 2021 13:41 |
Лист учасникам (Зміни 2 до ТД).pdf | |
28 травня 2021 13:41 |
11. Зміни_2 ТД (2М62у).doc | |
11 травня 2021 13:36 |
11. Зміни_1 ТД (2М62у).doc | |
11 травня 2021 13:36 |
Лист учасникам.pdf | |
11 травня 2021 13:36 |
11. Зміни_1 Проєкт договору (2М62у).docx | |
27 квітня 2021 16:50 |
11. Проєкт договору (2М62у).docx | |
27 квітня 2021 16:50 |
11. ТД (2М62у).doc |
08 червня 2021 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 червня 2021 10:21 |
11. Зміни_4 ТД (2М62у).doc
|
||||||||||||
08 червня 2021 10:21 |
11. Зміни_4 Проєкт договору (2М62у).docx
|
||||||||||||
08 червня 2021 10:21 |
Лист учасникам (Зміни 4 до ТД).pdf
|
||||||||||||
01 червня 2021 11:13 |
11. Зміни_3 ТД (2М62у).doc
|
||||||||||||
01 червня 2021 11:13 |
Лист учасникам (Зміни 3 до ТД).pdf
|
||||||||||||
28 травня 2021 13:41 |
Лист учасникам (Зміни 2 до ТД).pdf
|
||||||||||||
28 травня 2021 13:41 |
11. Зміни_2 ТД (2М62у).doc
|
||||||||||||
11 травня 2021 13:36 |
11. Зміни_1 ТД (2М62у).doc
|
||||||||||||
11 травня 2021 13:36 |
Лист учасникам.pdf
|
||||||||||||
11 травня 2021 13:36 |
11. Зміни_1 Проєкт договору (2М62у).docx
|
||||||||||||
27 квітня 2021 16:50 |
11. Проєкт договору (2М62у).docx
|
||||||||||||
27 квітня 2021 16:50 |
11. ТД (2М62у).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-27-006052-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42009697
Дата подання: 29 квітня 2021 13:31
Щодо виїзної перевірки учасника
Згідно Додатку 1, пункту 1.4. Учасник має надати Лист-згоду на надання доступу та на проведення замовником виїзної перевірки учасника в частині підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені тендерною документацією та статтею 16 Закону. Складається по формі Додатку № 12. та згідно Додатку 1, пункту 4. Учасник має надати документи про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Довідку, копії договору(ів), податкових накладних, видаткових накладних).
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі:
статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»;
статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.»
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі:
статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»;
статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.»
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 11:44
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-006052-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42009697
Дата подання: 29 квітня 2021 13:32
Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але
відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Розгорнути
Згорнути
відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 11:44
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-006052-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38560924
Дата подання: 14 травня 2021 13:04
Щодо внесення змін до проекту договору
Щодо внесення змін до проекту договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 14:41
Щодо п. 4.2. проєкту договору:
Замовник заперечує щодо здійснення попередньої оплати за договором, що буде укладений за даною процедурою закупівлі.
Здійснення попередньої оплати протирічить інтересам замовника та внутрішнім нормативним документам АТ «Укрзалізниця».
Щодо п. 5.4 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку складання акта дефектації. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 5.11 та Додатку 2 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 8.4 проєкту договору:
Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Щодо п. 8.9 проєкту договору:
Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Щодо п. 8.10 проєкту договору:
Виключення норм пункту 8.10 проєкту договору є неможливим. Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Замовник заперечує щодо здійснення попередньої оплати за договором, що буде укладений за даною процедурою закупівлі.
Здійснення попередньої оплати протирічить інтересам замовника та внутрішнім нормативним документам АТ «Укрзалізниця».
Щодо п. 5.4 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку складання акта дефектації. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 5.11 та Додатку 2 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 8.4 проєкту договору:
Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Щодо п. 8.9 проєкту договору:
Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Щодо п. 8.10 проєкту договору:
Виключення норм пункту 8.10 проєкту договору є неможливим. Не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки пом’якшують відповідальність виконавця та встановлюють відповідальність замовника (АТ «Укрзалізниця») за порушення терміну оплати.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-006052-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕРЕВЯГА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2522212328
Дата подання: 18 травня 2021 07:29
Що до статті 16 ЗУ
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону. Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 13:45
Замовник не заперечує проти задоволення вимоги потенційного учасника. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково
Номер вимоги: UA-2021-04-27-006052-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРО ТЕК", Код ЄДРПОУ:43052413
Дата подання: 18 травня 2021 08:33
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник! При складанні вимог тендерної документації (ТД), вами було порушено Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Встановивши у п..4.3 Додатку № 1 ТД вимогу підтвердження учасником виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів на протязі останніх трьох років, ви створили дискримінацію та нерівне ставлення до усіх потенціальних учасників а саме:
«Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів.Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі."
Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації, оскільки дана вимога суттєво обмежує число потенційних учасників аукціону та є дискримінаційною, в тому числі, в частині об’єму виконаних договорів та періоду їх виконання.
Розгорнути
Згорнути
«Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів.Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі."
Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації, оскільки дана вимога суттєво обмежує число потенційних учасників аукціону та є дискримінаційною, в тому числі, в частині об’єму виконаних договорів та періоду їх виконання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 13:45
Замовник не заперечує проти задоволення вимоги потенційного учасника. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково
Номер вимоги: UA-2021-04-27-006052-c.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 20 травня 2021 16:59
внесення змін до проекту договору
1. У зв’язку із забороною ввезення комплектуючих деталей на ремонт колісних пар з Російської Федерації, відбувається значне навантаження на українських виробників, що призводить до збільшення термінів постачання необхідних деталей та обов’язкової умови щодо 100% попередньої оплати на виготовлення необхідних комплектуючих.
Тому, просимо врахувати вищезазначену ситуацію та внести зміни до проекту договору та викласти в наступній редакції:
1) Внести зміни в п.4.2 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«4.2. Замовник здійснює сплату вартості Послуг за кожну одиницю або партію Обладнання у такому порядку:
4.2.1 Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від вартості Послуг за кожну одиницю або партію Обладнання, що передається відповідно до Графіку подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до цього Договору), проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Замовника та Виконавця Акта приймання обладнання в ремонт (за формою згідно з Додатком 9 до цього Договору) та надання Виконавцем калькуляції за Актом дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору), але в будь-якому разі на підставі наданого Виконавцем рахунку. До моменту отримання від Виконавця належно оформленого рахунку обов’язок Замовника щодо здійснення попередньої оплати не наступає. У разі затримки у наданні рахунку Виконавцем строк здійснення попередньої оплати Замовником переноситься на відповідну кількість днів затримки.
4.2.2 Сплата решти вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцят) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), що оформляється протягом 3 (трьох) календарних днів, від дати надходження Обладнання в депо та виконання умов зазначених у пункті 4.3 цього Договору.»
2) Внести зміни в п.5.11 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«5.11 Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
3) Внести зміни в Додаток 2 №Графік подачі в ремонт та видачі з ремонту Обладнання» проекту договору та викласти в наступній редакції:
«Строк здачі Обладнання з ремонту – протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
4) Внести зміни в п.5.12 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«5.12 У разі виявлення в процесі експлуатації Обладнання недоліків та/або дефектів, що виникли з вини Виконавця, за складеним Замовником Актом рекламації, Виконавець здійснює за власний рахунок усунення таких недоліків та/або дефектів у строк не більше 20 (двадцяти) робочих днів з моменту складання Акта рекламації (за формою згідно з Додатком 6 до цього Договору).
Розгорнути
Згорнути
Тому, просимо врахувати вищезазначену ситуацію та внести зміни до проекту договору та викласти в наступній редакції:
1) Внести зміни в п.4.2 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«4.2. Замовник здійснює сплату вартості Послуг за кожну одиницю або партію Обладнання у такому порядку:
4.2.1 Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від вартості Послуг за кожну одиницю або партію Обладнання, що передається відповідно до Графіку подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до цього Договору), проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Замовника та Виконавця Акта приймання обладнання в ремонт (за формою згідно з Додатком 9 до цього Договору) та надання Виконавцем калькуляції за Актом дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору), але в будь-якому разі на підставі наданого Виконавцем рахунку. До моменту отримання від Виконавця належно оформленого рахунку обов’язок Замовника щодо здійснення попередньої оплати не наступає. У разі затримки у наданні рахунку Виконавцем строк здійснення попередньої оплати Замовником переноситься на відповідну кількість днів затримки.
4.2.2 Сплата решти вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцят) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), що оформляється протягом 3 (трьох) календарних днів, від дати надходження Обладнання в депо та виконання умов зазначених у пункті 4.3 цього Договору.»
2) Внести зміни в п.5.11 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«5.11 Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
3) Внести зміни в Додаток 2 №Графік подачі в ремонт та видачі з ремонту Обладнання» проекту договору та викласти в наступній редакції:
«Строк здачі Обладнання з ремонту – протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
4) Внести зміни в п.5.12 проекту договору та викласти в наступній редакції:
«5.12 У разі виявлення в процесі експлуатації Обладнання недоліків та/або дефектів, що виникли з вини Виконавця, за складеним Замовником Актом рекламації, Виконавець здійснює за власний рахунок усунення таких недоліків та/або дефектів у строк не більше 20 (двадцяти) робочих днів з моменту складання Акта рекламації (за формою згідно з Додатком 6 до цього Договору).
Скасована
Дата: 21 травня 2021 09:28
Причина: відсутність подальшої необхідності
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 липня 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ Металургтрансремонт | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС |
14 418 720,00
UAH з ПДВ
|
14 418 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
14 422 228,80
UAH з ПДВ
|
14 422 228,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКО ТЕХ СЕРВІС #42730077 |
Переможець |
14 418 720,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 16:31
|
Звіт про виконання 598.pdf | укладений |
13 липня 2023 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 15:45
|
ДУ 2 до договору 598.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:30
|
ДУ1 ПРОЛОНГАЦІЯ Еко тех сервіс 598_2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 13:37
|
598 Еко тех сервіс.pdf | укладений |
06 серпня 2021 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 598/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 598/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |