Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подорожній лист службового легкового автомобіля (з нумерацією) А5 ОФСЕТ 100 аркушів форма №3
Очікувана вартість
597,00 UAH
UA-2021-04-27-005943-c 637e1f26bac44af18508859a58c7d478
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палієнко Тетяна Миколаївна

+380444821590 SPECKOM_RS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Вебсайт: https://kievritual.com/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Палієнко Тетяна Миколаївна
+380444821590
SPECKOM_RS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Зазначено в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 блок
Подорожній лист службового легкового автомобіля (з нумерацією) А5 ОФСЕТ 100 аркушів форма №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, Бульварно-Кудрявська, будинок 47/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2021  —  11 травня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Розрахунки за Товар здійснюються після поставки Товару Покупцеві, протягом 3-х банківських днів з моменту поставки. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія» Долина мрій»
#42055557
Переможець 597,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 16:41

Документи

27 квітня 2021 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 16:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Подорожній лист службового легкового автомобіля (з нумерацією) А5 ОФСЕТ 100 аркушів форма №3 10 блок 59,70
UAH з ПДВ