Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Система відеоспостереження» за кодом ДК 021:2015: 32230000-4 - Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм).
Очікувана вартість
199 600,00 UAH
UA-2021-04-27-004950-c dedeff35b8a54c14b766c262f9188f84
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вершигора Анатолій Васильович

380442358042 zakupivli_103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б
Контактна особа: Вершигора Анатолій Васильович
380442358042
zakupivli_103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2021 13:05
Очікувана вартість: 199 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції учасників – банківська гарантія. Термін дії забезпечення пропозиції учасників становить не менше терміну дії пропозиції учасників, а саме 30 календарних днів з дня завершення аукціону. Умови повернення/неповернення забезпечення пропозиції учасника: а) забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. б) забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5988 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю. Термін внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 (двадцять) днів з дня публікації рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі та повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, перераховуються на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Вимоги до закупівлі наведено в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Б. Хмельницького, 37Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору відповідно до видаткової накладної після отримання товару та його монтажу протягом 5 банківських днів з дати підписання видаткових накладних. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції учасників – банківська гарантія. Термін дії забезпечення пропозиції учасників становить не менше терміну дії пропозиції учасників, а саме 30 календарних днів з дня завершення аукціону. Умови повернення/неповернення забезпечення пропозиції учасника: а) забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. б) забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 5988 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю. Термін внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 (двадцять) днів з дня публікації рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі та повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, перераховуються на рахунок Замовника.
27 квітня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2021 15:55
Проект_договору_вiдеонагляд_2021.docx
27 квітня 2021 15:13
Оголошення_про_спрощену_закупiвлю_вiдеонагляд - 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 05 травня 2021 14:26
ДОбрийдень. Вимога:•Інформацію (договір або сертифікат), виданий Учаснику виробником джерел безперебійного живлення, або його офіційним представником в Україні (його офіційним дистриб‘ютором), що Учасник має статус сервісного центру обладнання. •Інформацію (довідка або лист), виданий Учаснику виробниками джерел безперебійного живлення, які пропонуються до постачання, або його офіційним представником в Україні (його офіційним дистриб‘ютором), що Учасник є уповноваженою компанією на проведення монтажних робіт з такими джерелами безперебійного живлення. дана вимога є дискримінаційною. Учасник не зобов
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінація
Дата подання: 05 травня 2021 14:29
Добрийдень. Вимога:•Інформацію (договір або сертифікат), виданий Учаснику виробником джерел безперебійного живлення, або його офіційним представником в Україні (його офіційним дистриб‘ютором), що Учасник має статус сервісного центру обладнання. •Інформацію (довідка або лист), виданий Учаснику виробниками джерел безперебійного живлення, які пропонуються до постачання, або його офіційним представником в Україні (його офіційним дистриб‘ютором), що Учасник є уповноваженою компанією на проведення монтажних робіт з такими джерелами безперебійного живлення. Дана вимога є дискримінаційною. По-перше, Виробники мають власні сервісні центри. По-друге, на проведення монтажних робіт з такими джерелами безперебійного живлення не зобов'язаний бути повноваженою компанією. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2021 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ДМИТРО ПАВЛОВИЧ 178 964,50
UAH з ПДВ
178 964,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2021 13:45
Електронний підпис
11 травня 2021 13:45
пояснення.pdf
11 травня 2021 11:09
Електронний підпис
11 травня 2021 11:09
довідка товару.pdf
11 травня 2021 11:02
Електронний підпис
11 травня 2021 11:01
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni.zip
11 травня 2021 11:01
Сертифікат АКБ.pdf
11 травня 2021 11:01
пропозиція даток 3.pdf
11 травня 2021 11:01
паспорт Кравченко Д.П.pdf
11 травня 2021 11:01
монітори.pdf
11 травня 2021 11:01
лист Powercom.pdf
11 травня 2021 11:01
КДП камери.pdf
11 травня 2021 11:01
камери.pdf
11 травня 2021 11:01
ІПН код Кравченко Д П.pdf
11 травня 2021 11:01
Додаток 2.pdf
11 травня 2021 11:01
Додаток 4 Лист-згода.pdf
11 травня 2021 11:01
довідка 1 вироби.pdf
11 травня 2021 11:01
Декларація ББП.pdf
11 травня 2021 11:01
Висновок.pdf

Публічні документи

08 травня 2021 22:33
Електронний підпис
08 травня 2021 22:28
19 Самсунг декл.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
19 ДОГОВОР ПАУЕРКОМ.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
17 Висновок_СГЕ.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
16 Статус_ЕОс.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
13 Договор Пауєрком.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
12 Авторизац Камер NVR.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
9 Проект_договору.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
6Протокол_№1.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
4Опис от 15.06.2020.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
3Виписка з реєстру.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
1Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 травня 2021 22:28
Наказ_1__директор.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ДМИТРО ПАВЛОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ДМИТРО ПАВЛОВИЧ
#2455500716
Відхилено 178 964,50
UAH з ПДВ
19 травня 2021 12:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ"
#42429752
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 14:16

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ДМИТРО ПАВЛОВИЧ #2455500716

№ рішення у справі

60/15-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

19 травня 2021 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ"
#42429752
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:05
Звіт про виконання дог. UA-2021-04-27-004950-c.pdf укладений
05 січня 2022 11:05
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 16:36
ду 1 від 08.07.2021 до дог. №69 від 03.06.2021 ТОВ Оптімум Інжинірінг.pdf зміни до договору
08 липня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 12:49
Дог. № 69 від 03.06.2021 ТОВ Оптимум Інжинірінг - відеонагляд.pdf укладений
03 червня 2021 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 03 червня 2021
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)