Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
31 493,22 UAH
UA-2021-04-27-004657-a 68917316c1a242cb932af0b0807f05d4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

САЦУТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

+380567406085 it.dp@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41323962
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93
Контактна особа: САЦУТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
+380567406085
it.dp@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
необхідність закупівлі товару за кодом 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку та канцелярські товари) «Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 для Покровського міського та Тернівського міського відділень управління виконавчої дирекції Фонду в Дніпропетровській області на 2021 рік шляхом проведення переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 13:25
Оскарження наміру укласти договір: 08 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

27 квітня 2021 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне Для Покровського міського відділення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 658,40 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

436 шт
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне Для Покровського міського відділення
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53303, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Партизанська, будинок 71
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар або партії товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару або партії Товару та надання належним чином оформлених документів передбачених пунктом 6.1 цього Договору; Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 4 658,40
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 13:25

Документи

27 квітня 2021 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 13:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
4 658,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:56
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:58
Договор Покров м канцтовар 316.pdf укладений
11 травня 2021 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 658,40
UAH (в тому числі ПДВ 776,40 UAH)