Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту і заправки картриджів)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2021-04-27-002345-a cba8324dc07246d79fba0df61af94b05
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжикова Олена Валеріївна

+380487407101 sancur.od@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 41322052
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Лідерсівський бульвар, будинок 17
Контактна особа: Дюжикова Олена Валеріївна
+380487407101
sancur.od@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68803, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 88а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Послуги з ремонту картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68803, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 88а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Інформ"
#30130298
Переможець 2 000,00
UAH
27 квітня 2021 11:20

Документи

27 квітня 2021 11:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:23
Договір укладений
27 квітня 2021 11:22