Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пункту охорони здоров’я.
Очікувана вартість
589 545,60 UAH
UA-2021-04-27-002015-a f7521ed11af7478e9694269b8b52858a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Валеріївна Писарева - Тесленко

0442340421
+380958493454
operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50,
Контактна особа: Маріанна Валеріївна Писарева - Тесленко
0442340421, +380958493454
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, згідно п.1 ч.2 ст. 40 Закону, а саме, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Процедура закупівлі згідно предмету Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги була двічі відмінена через відсутність достатньої кількості учасників у зв’язку з чим не відбулися відкриті торги на закупівлю послуги № ID: UA-2021-02-25-00005507-a та № ID: UA-2021-03-16-003369-b. Тож є підстава проведення переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.1ч.2 ст.40 Закону за предметом Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги. У замовника існує потреба здійснити закупівлю за предметом Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги./. Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів на закупівлю за предметом Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги. (ідентифікатор закупівлі № ID: UA-2021-02-25-00005507-a) було розпочато проведення процедури відкритих торгів. До участі у процедурі закупівлі було подано лише одну пропозицію ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ» (ЄДРПОУ №33305027) .У зв’язку з чим тендер не відбувся на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення закупівлі (дата формування звіту: 14.03.2021р.). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі № ID: UA-2021-03-16-003369-b замовником було повторно розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги. До участі у процедурі закупівлі було подано лише одну тендерну пропозиції ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ» (ЄДРПОУ №33305027). У зв’язку з чим тендер не відбувся на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення закупівлі (дата формування звіту: 01.04.2021 року). Однак, у Замовника надалі існує потреба у закупівлі за предметом закупівлі Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги. Так як, електронною системою закупівель було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. Тому, враховуючи наявну потребу у закупівлі послуги та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі за Послуги пункту охорони здоров’я. Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги та запросити до участі у переговорах ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ», яке виявило бажання прийняти участь у закупівлі послуги, подавши свою пропозицію у відкритих торгах, які було автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Уповноваженною особою враховано рекомендації, викладені в листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) «Щодо переговорної процедури закупівлі» від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06. За таких обставин, у даному випадку відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 11:21
Оскарження наміру укласти договір: 08 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги.

Код CPV згідно ДК021-2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пункту охорони здоров’я.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 90 банківських днів. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 11:11
ПРОТОКОЛ № 64 переговорна ТОВ ОЛВІ БІЛДІНГ.pdf
27 квітня 2021 11:08
Інформація Олві Білдінг про застосування переговорної.pdf
27 квітня 2021 11:08
1 - Довідка про наявність обладнання.pdf
27 квітня 2021 11:08
1 - Повноваження щодо підпису.pdf
27 квітня 2021 11:08
2 - Довідка про наявність досвіду.pdf
27 квітня 2021 11:08
2 - Завірена копія паспорту директора.pdf
27 квітня 2021 11:08
4 - Ставище.pdf
27 квітня 2021 11:08
5 - Свідоцтво платника податку ПДВ (1).pdf
27 квітня 2021 11:08
6 - Лист-погодження з проектом договору.pdf
27 квітня 2021 11:08
7 - ДОДАТОК до ТД №6 - проект договору.pdf
27 квітня 2021 11:08
8 - Гарантійний лист про достовірну інформацію.pdf
27 квітня 2021 11:08
9-10 - Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2021 11:08
11 - Штатний розпис.pdf
27 квітня 2021 11:08
12 - Довідки з банків.pdf
27 квітня 2021 11:08
13 - Відомості про учасника.pdf
27 квітня 2021 11:08
14 - Дем'янов лист-згода.pdf
27 квітня 2021 11:08
14.1 - Листи-згоди.pdf
27 квітня 2021 11:07
15 - Довідка про відповідність технічним, якісним та кількісним хар-м.pdf
27 квітня 2021 11:07
16 - Ліцензія.pdf
27 квітня 2021 11:07
17 - Додаток до ліцензії.pdf
27 квітня 2021 11:07
18- Ліцензія флюорограф.pdf
27 квітня 2021 11:07
19 - АС.pdf
27 квітня 2021 11:07
20 - Довідка про субпідрядників.pdf
27 квітня 2021 11:07
2 - Шкарбанова диплом.pdf
27 квітня 2021 11:07
3 - Шахтахтинська.pdf
27 квітня 2021 11:07
4 - Дубровна.pdf
27 квітня 2021 11:07
5 - Коротких.pdf
27 квітня 2021 11:07
6 - Ошієвський.pdf
27 квітня 2021 11:07
7 - Лавріненко.pdf
27 квітня 2021 11:07
8 - Власкіна.pdf
27 квітня 2021 11:06
9 - Романенко.pdf
27 квітня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ОЛВІ БІЛДІНГ»
#33305027
Переможець 589 545,60
UAH
27 квітня 2021 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 11:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ОЛВІ БІЛДІНГ»
#33305027
589 545,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2022 10:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:43
ДУ 20% медицина ТОВ Олві Білдинг.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 18:35
Договіп №192.pdf укладений
14 травня 2021 18:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: № 192
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 589 545,60
UAH