Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розміщення інформації про ВП "Рівненська АЕС" на веб-сайті
Очікувана вартість
40 740,00 UAH
UA-2021-04-27-001748-b cd5c58a04e824701a43d384093eced76
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Контактна особа: Шершень Юлія
380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 12:00
Очікувана вартість: 40 740,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79550000-4: Послуги з набору та обробки текстів і комп’ютерної верстки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розміщення інформації про ВП "Рівненська АЕС" на веб-сайті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79550000-4 — Послуги з набору та обробки текстів і комп’ютерної верстки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару : Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2021 14:28
Допорогові.doc
27 квітня 2021 14:28
Додаток_4.docx
27 квітня 2021 14:28
Додаток_3.doc
27 квітня 2021 14:28
Додаток_2. специфiкацiя Сайт(д2).pdf
27 квітня 2021 14:28
Додаток_1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЗНЮК ЗОРЯНА ВАЛЕНТИНІВНА" 39 800,00
UAH
39 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 травня 2021 09:31
Електронний підпис
12 травня 2021 09:21
p (1).pdf
12 травня 2021 09:21
Скановані документи (8).pdf
12 травня 2021 09:21
Скановані документи (6).pdf
12 травня 2021 09:21
Додаток_4.pdf
12 травня 2021 09:21
Додаток_1.pdf
12 травня 2021 09:21
Довідка працівники.pdf
12 травня 2021 09:21
Довідка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЗНЮК ЗОРЯНА ВАЛЕНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЗНЮК ЗОРЯНА ВАЛЕНТИНІВНА"
#3292419528
Переможець 39 800,00
UAH
18 травня 2021 14:18

Документи

18 травня 2021 14:17
Електронний підпис
18 травня 2021 14:17
245-21-СпЗ_АК.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЗНЮК ЗОРЯНА ВАЛЕНТИНІВНА"
#3292419528
39 800,00
UAH
Документи

Документи

18 травня 2021 14:17
Електронний підпис
18 травня 2021 14:17
245-21-СпЗ_АК.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 08:40
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 11:08
Договір.pdf укладений
04 червня 2021 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 15 лютого 2022
Сума оплати за договором: 39 799,80
UAH