Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лист чорн. 4.0 мм Просічний(100*225)
Очікувана вартість
3 900,00 UAH
UA-2021-04-27-001646-c 082891fbc81749999679191b395ef7a3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковач Е.Й.

+380314143295 oplberegovo@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992251
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Контактна особа: Ковач Е.Й.
+380314143295
oplberegovo@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Якість поставленого товару має відповідати вимогам чинних норм та стандартів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
лист чорн. 4.0 мм Просічний(100*225)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Замовником згідно накладних протягом 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сегеді М. В.
#2128304560
Переможець 3 900,00
UAH
27 квітня 2021 10:10

Документи

27 квітня 2021 10:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 19:41
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 10:11
Дог.№102-4417.pdf укладений
27 квітня 2021 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 900,00
UAH